Οικονομία | 13.05.2020 10:54

Έρευνα: Έξι φορές πάνω οι ηλεκτρονικές πωλήσεις στην Ελλάδα

Newsroom

Αύξηση έως και 171% εβδομαδιαίως, σε σχέση με την ίδια εβδομάδα του 2019, παρατηρήθηκε στην καταναλωτική δαπάνη προϊόντων σε ηλεκτρονικά καταστήματα από Έλληνες τον Απρίλιο, δημιουργώντας νέο ρεκόρ μετά τον Μάρτιο που ξεκίνησε η περίοδος της καραντίνας.

Αξιολογώντας την μεταβολή της online δαπάνης από τις πρώτες 9 εβδομάδες του έτους (προ COVID-19), διαφαίνεται ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο στη χώρα μας έχει πλέον εξαπλασιαστεί σε τζίρο στις εβδομάδες 10 έως 18. Αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον η αξιολόγηση του Μαΐου όπου το φυσικό δίκτυο των εμπορικών καταστημάτων θα είναι πλέον ενεργό.

Η έρευνα αυτή διενεργείται μηνιαίως από τον GR.EC.A, τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου με την συνεργασία των μηχανών σύγκρισης τιμών BestPrice & Skroutz και την ομάδα eMarket Intelligence της Convert Group. Τα στοιχεία αντλήθηκαν από 4.451 eshops με τα οποία συνεργάζεται το Skroutz και από 2.116 eshops με τα οποία συνεργάζεται το BestPrice. Από την έρευνα έχουν εξαιρεθεί όλες οι κατηγορίες υπηρεσιών (όπως αεροπορικά εισιτήρια, μουσική, ταινίες, συνδρομές σε παιχνίδια) αλλά και η κατηγορία αγορών από online super markets και ειδών κινητής τηλεφωνίας. 

Το χρονικό της "εκτόξευσης" του e-commerce

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου έχει αναλάβει πλήθος πρωτοβουλιών καθόλο το διάστημα της πανδημίας, οι οποίες είναι διαθέσιμες στη σελίδα greekecommerce.gr/covid-19.  Ταυτόχρονα ετοιμάζει προτάσεις προς τα ηλεκτρονικά καταστήματα ώστε να βελτιώσουν τους χρόνους παράδοσης προς το αγοραστικό κοινό, οι οποίες θα δοθούν στην δημοσιότητα την επόμενη εβδομάδα.

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A), εκπροσωπεί το σύνολο της αγοράς του Ηλεκτρονικού Εμπορίου & των υπηρεσιών αυτής, όπου αποτελείται από περισσότερες από 7.000 επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην χώρα μας. Έχει διαμορφώσει το κώδικα δεοντολογίας. Σήμερα, αριθμεί περισσότερα από 450 μέλη και αποτελεί επίσημο συνομιλητή της πολιτείας και έχει σχέσεις διαλόγου και με όλα τα θεσμικά όργανα και του φορείς που εφάπτονται άμεσα ή έμμεσα με τον κλάδο της Ηλεκτρονικής Επιχειρηματικότητας.

ηλεκτρονικές αγορέςκαταναλωτέςσούπερ μάρκετπωλήσειςonline αγορέςeshop