Οικονομία | 15.06.2020 22:07

Με «σπασμένα φρένα» συνεχίζουν οι online αγορές – Αύξηση 107% μετά την καραντίνα

Newsroom

Με… κεκτημένη ταχύτητα συνεχίζεται η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και μετά την άρση του lockdwown, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA). Ειδικότερα, το ηλεκτρονικό εμπόριο στο σύνολο του Μαΐου αναπτύχθηκε με ρυθμούς 107% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019 και τέσσερις φορές πάνω από την αρχή του 2020. Οι συντάκτες της έρευνας υπογραμμίζουν πως με την λήξη της καραντίνας οι καταναλωτές δεν επέστρεψαν αυτόματα στο φυσικό δίκτυο των καταστημάτων, αλλά συνέχισαν να αγοράζουν online, δείχνοντας αυξημένη εμπιστοσύνη στο ηλεκτρονικό κανάλι.

Ωστόσο, το διάστημα 18 έως 31 Μαΐου παρατηρείται μία επιβράδυνση του αναπτυξιακού ρυθμού, που αποδίδεται στη λειτουργία και των εμπορικών κέντρων αλλά και στον σχετικά καλό καιρό που επικράτησε στη χώρα μας. 

Η έρευνα αυτή διενεργήθηκε μηνιαίως στην περίοδο της πανδημίας από τον GR.EC.A τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου με την συνεργασία των μηχανών σύγκρισης τιμών BestPrice & Skroutz και την ομάδα eMarket Intelligence της Convert Group. Τα στοιχεία αντλήθηκαν από 4.451 eshops με τα οποία συνεργάζεται το Skroutz και από 2.116 eshops με τα οποία συνεργάζεται το BestPrice. Από την έρευνα έχουν εξαιρεθεί όλες οι κατηγορίες υπηρεσιών (όπως αεροπορικά εισιτήρια, μουσική, ταινίες, συνδρομές σε παιχνίδια) αλλά και η κατηγορία αγορών από online super markets και ειδών κινητής τηλεφωνίας.

Σχετικά με τον GR.EC.A

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A), εκπροσωπεί το σύνολο της αγοράς του Ηλεκτρονικού Εμπορίου & των υπηρεσιών αυτής, όπου αποτελείται από περισσότερες από 7.000 επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην χώρα μας. Έχει διαμορφώσει το κώδικα δεοντολογίας. Σήμερα, αριθμεί περισσότερα από 450 μέλη και αποτελεί επίσημο συνομιλητή της πολιτείας και έχει σχέσεις διαλόγου και με όλα τα θεσμικά όργανα και του φορείς που εφάπτονται άμεσα ή έμμεσα με τον κλάδο της Ηλεκτρονικής Επιχειρηματικότητας. Παράλληλα διατηρεί Ευρωπαϊκή παρουσία μέσω του Πανευρωπαϊκού Φορέα για το ηλεκτρονικό εμπόριο e-Commerce Europe, με τη συμμετοχή εκπροσώπων του.

καραντίναηλεκτρονικές αγορέςκαταναλωτέςlockdownΚορονοϊόςOnline