Οικονομία | 22.02.2022 18:55

Μεγάλα έργα: Ποιοι αναδείχθηκαν προσωρινοί ανάδοχοι

Μαρία Λιλιοπούλου

Μειοδότες στα τρία μεγάλα οδικά έργα που θα προχωρήσουν ανέδειξε σήμερα Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2022, το άνοιγμα των προσφορών στους σχετικούς διαγωνισμούς. Πρόκειται για τα έργα: «Μετατροπή σε αυτοκινητόδρομο του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης τμήμα: Νεάπολη - Άγιος Νικόλαος στην Περιφερειακή Ενότητα Λασιθίου», «Παράκαμψη Χαλκίδας και παράκαμψη Ψαχνών» και «Ολοκλήρωση Λ. Κύμης στο τμήμα: Αττική Οδός (Α/Κ Κύμης) έως Ε.Ο.Α1 (Α/Κ Καλυφτάκη)».

Αναλυτικά, για το έργο του ΒΟΑΚ στο τμήμα Νεάπολη - Άγιος Νικόλαος προϋπολογισμού 186 εκατομμυρίων ευρώ, κατέθεσαν προσφορές οι: ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε., ΤΕΡΝΑ Α.Ε., ΑΒΑΞ Α.Ε. και ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε.

Προσωρινός Ανάδοχος του Έργου αναδείχθηκε η εταιρεία «ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε.»

Επόμενα βήματα είναι ο έλεγχος των δικαιολογητικών, η αξιολόγηση των προσφορών και η ανάδειξη του Οριστικού Αναδόχου του έργου.

Στα τεχνικά χαρακτηριστικά του έργου, προβλέπεται η κατασκευή και η επισκευή παράπλευρου και κάθετου οδικού δικτύου μήκους 14χλμ. με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και μία λωρίδα έκτακτης ανάγκης.

Να σημειωθεί ότι προχωρούν και οι δύο πρώτοι διαγωνισμοί του ΒΟΑΚ για το τμήμα Χερσόνησος - Νεάπολη, προϋπολογισμού 377 εκατ. ευρώ και για το τμήμα Χανιά Χερσόνησος προϋπολογισμού 1,1, δισ. ευρώ, το οποίο θα προχωρήσει με τη μέθοδο της παραχώρησης.

Για το έργο «Παράκαμψη Χαλκίδας και παράκαμψη Ψαχνών», με προϋπολογισμό 210 εκατομμυρίων ευρώ, κατέθεσαν προσφορές οι: ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε., ΑΒΑΞ Α.Ε., ΕΝΩΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ CMC – ΙΝΤΕΡΚΑΤ ΑΕ – ΤΕΚΑΛ ΑΕ και ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε.

Προσωρινός Ανάδοχος του Έργου ανακηρύχθηκε η εταιρεία «ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε.»

Επόμενα βήματα είναι ο έλεγχος των δικαιολογητικών, η αξιολόγηση των προσφορών και η ανάδειξη του Οριστικού Αναδόχου του έργου.

Η οδός Παράκαμψης Χαλκίδας με τα συνεχόμενα τμήματα της Παράκαμψης Ψαχνών και της αρτηρίας σύνδεσης Βόρειας – Νότιας Εύβοιας, εντάσσεται στα έργα βελτίωσης της σύνδεσης της Αθήνας και της Χαλκίδας με τη βόρεια Εύβοια και παράλληλα στοχεύει στην αποσυμφόρηση του αστικού ιστού της Χαλκίδας, της Ν. Αρτάκης και των Ψαχνών από τη διερχόμενη κυκλοφορία, η οποία σήμερα, αναγκαστικά διέρχεται από τις παραπάνω αστικές περιοχές.

Το έργο αυτό σε συνδυασμό με τον νέο οδικό άξονα προς τη Βόρεια Εύβοια που μελετάται θα προσφέρει στο μέλλον έναν ενιαίο και ασφαλή οδικό άξονα μέχρι την Αιδηψό με τα αναγκαία χαρακτηριστικά ασφάλειας και ταχύτητας, που θα ανταποκρίνονται στο διατιθέμενο τουριστικό και λοιπό δυναμικό της βόρειας Εύβοιας.

Το έργο περιλαμβάνει δύο οδικά τμήματα, το πρώτο από την Νέα Λάμψακο μέχρι τη Σήραγγα Βαθροβουνίου μήκους 2 χλμ και στη συνέχεια στο τμήμα Σήραγγα Βαθροβουνίου μέχρι τα Ψαχνά μήκους 14,7χλμ.
Για το έργο «Ολοκλήρωση Λ. Κύμης στο τμήμα: Αττική Οδός (Α/Κ Κύμης) έως Ε.Ο.Α1 (Α/Κ Καλυφτάκη)», με προϋπολογισμό 352 εκατομμυρίων ευρώ, κατέθεσαν προσφορές οι: ΕΝΩΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. – ΙΝΤΡΑΚΑΤ και ΑΒΑΞ Α.Ε.

Προσωρινός Ανάδοχος του Έργου είναι η Ένωση Οικονομικών Φορέων «ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. – ΙΝΤΡΑΚΑΤ»

Επόμενα βήματα είναι ο έλεγχος των δικαιολογητικών, η αξιολόγηση των προσφορών και η ανάδειξη του Οριστικού Αναδόχου του έργου.

Πρόκειται για έναν οδικό άξονα εξαιρετικής σημασίας καθώς θα εξυπηρετεί μέση ημερήσια κυκλοφορία 30.000 οχημάτων την ημέρα, τα οποία θα διακινούνται μεταξύ του κέντρου της Αθήνας (περιλαμβανομένων των περιοχών Ψυχικού, Χαλανδρίου, Αμαρουσίου) και της Εθνικής Οδού Αθηνών Λαμίας βόρεια της Κηφισιάς.

Το έργο θα εκτελεστεί μέσα στα διοικητικά όρια των Δήμων Λυκόβρυσης-Πεύκης, Ηρακλείου και Κηφισιάς με αντικείμενο την ολοκλήρωση της Λεωφόρου Κύμης, στο τμήμα από την Αττική Οδό έως τον Α/Κ της Ε.Ο. Νο 1 (Καλυφτάκη). Το έργο αφορά στη μελέτη και κατασκευή οδικού άξονα διατομής κλειστού αυτοκινητοδρόμου, συνολικού μήκους περίπου 3,8 χλμ. Η ολοκλήρωση με την σύνδεση ΕΟ Νο1 κόμβου Καλυφτάκη αποτελεί αντικείμενο της Σύμβασης προαίρεσης. Το συνολικό μήκος του έργου εκτιμάται σε 4,2χλμ μαζί με την προαίρεση.

οδικά έργααυτοκινητόδρομοιΥπουργείο Υποδομών και Μεταφορώνειδήσεις τώρα