Οικονομία | 01.07.2022 18:48

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ κάνει rebranding και… αλλάζει όνομα: Πλέον θα λέγεται Hellenic Train

Μαρία Λιλιοπούλου

Σε Hellenic Train S.A μετονομάστηκε από σήμερα Παρασκευή η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. αποκόπτοντας και τυπικά κάθε σχέση με το κρατικό παρελθόν της εταιρίας, αλλά και με τον διαχειριστή υποδομής ΟΣΕ

Η εταιρία ύστερα από αρκετές αναβολές, εγκαταλείπει οριστικά το όνομα ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το οποίο διατήρησε επί περίπου 17 χρόνια, από το 2005 οπότε συστάθηκε αρχικά ως θυγατρική του ΟΣΕ. 

Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποίησε η εταιρεία σήμερα, Παρασκευή 1 Ιουλίου 2022, στα κεντρικά της γραφεία στην Αθήνα, παρουσίασε το νέο της όνομα και λογότυπο, τη στρατηγική και την πορεία της στον κλάδο των μεταφορών.

Η νέα εταιρική ταυτότητα αποσκοπεί στην ανάδειξη της Hellenic Train S.A. σε έναν από τους μεγαλύτερους και σημαντικότερους παρόχους εμπορευματικών και επιβατικών μεταφορών, καθιστώντας την Ελλάδα γέφυρα μεταξύ Ευρώπης, Ασίας και Αφρικής.

Στόχος είναι η πλήρης αναμόρφωση και ανάπτυξη του τομέα των σιδηροδρομικών μεταφορών, ο εκσυγχρονισμός του τροχαίου υλικού και η συνεχής αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών της. Προτεραιότητα για την Hellenic Train παραμένει η άριστη εξυπηρέτηση των πελατών της.

Στην τοποθέτησή του ο διευθύνων σύμβουλος της Hellenic Train, Μaurizio Capotorto αναφέρθηκε στη δρομολόγηση των νέων τρένων ETR μεταξύ Αθηνών και Θεσσαλονίκης, που αναπτύσσουν ταχύτητες μέχρι και 200 χλμ την ώρα και ανακοίνωσε ότι πολύ σύντομα τα τρένα αυτά θα αποκτήσουν όλες τις ψηφιακές τεχνολογίες. Προανήγγειλε ότι η Hellenic Τrain θα θέσει σε λειτουργία και άλλες σιδηροδρομικές γραμμές στη χώρα ιστορικού και πολιτιστικού ενδιαφέροντος, ενώ επανέλαβε τη δέσμευση για 10 τρένα υδρογόνου και τρένα προαστιακού.

Αναφορικά με τις εμπορευματικές μεταφορές, σημείωσε ότι θα δοθεί μεγάλο βάρος στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, ενώ αναφέρθηκε και στην αναβάθμιση των αμαξοστασίων. 

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, ο Υπουργός Οικονομικών, κ. Χρήστος Σταϊκούρας, ο Υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών της Ιταλίας, κ. Daniele Franco, η Πρέσβης της Ιταλίας στην Ελλάδα, κ. Patricia Falcinelli, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου FS, κ. Luigi Ferraris, o Διευθύνων Σύμβουλος της TRENITALIA, κ. Luigi Corradi, ο Πρόεδρος της Hellenic Train S.A., καθηγητής Dario Lο Bosco, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Hellenic Train S.A., κ. Maurizio Capotorto, καθώς και στελέχη της κυβέρνησης και του επιχειρηματικού κόσμου. O Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών της Ιταλίας κ. Enrico Giovannini απηύθυνε χαιρετισμό μέσω video.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης υπεγράφη μνημόνιο μεταξύ της Ferrovie dello Stato Italiane και του Ελληνικού Ινστιτούτου Μεταφορών με στόχο τη συνεργασία για την προώθηση της βιώσιμης κινητικότητας, τις νέες «έξυπνες» τεχνολογίες, τις ψηφιακές μεθόδους για την ασφάλεια και συντήρηση των σιδηροδρόμων και την προώθηση των επιστημονικών μελετών της διατροπικής κινητικότητας και «ευφυών συστημάτων».

Νίκος Παππάς: Καλά τα βαφτίσια, καλύτερα τα δρομολόγια. Μητσοτάκης και Καραμανλής ας αφήσουν τις μετονομασίες κι ας δώσουν εξηγήσεις για καθυστερήσεις και ακυρώσεις

Για καταστροφικές επιλογές της κυβέρνησης Μητσοτάκη στον σιδηρόδρομο, οι οποίες δεν μπορούν να κρυφτούν πίσω από χαμόγελα και φιέστες, κάνει λόγο σε δήλωσή του ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Παππάς με αφορμή την εκδήλωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train) .

«Η ελλιπής συντήρηση και η αδράνεια στην αναβάθμιση του δικτύου, το «πάγωμα» κρίσιμων σιδηροδρομικών έργων, οι καθυστερήσεις, οι ακυρώσεις αλλά και η πολύμηνη διακοπή σημαντικών δρομολογίων, η έλλειψη προσωπικού και οι εκτροχιασμοί αμαξοστοιχιών αποτελούν τη νέα πραγματικότητα επί Μητσοτάκη - Καραμανλή», εποσημαίνει ο κ. Παππάς προσθέτοντας πως «Καλά, λοιπόν, τα βαφτίσια, καλύτερα τα έργα και τα δρομολόγια».

Ο ίδιος συμπληρώνει πως από τη σύμβαση δημοσίου - ΤΡΑΙΝΟΣΕ (νυν Hellenic Train) προκύπτουν πολλά ερωτηματικά. 

Όπως για παράδειγμα

για την επιλογή να επενδυθούν πολλά χρήματα σε αμαξοστοιχίες που θα παραληφθούν αρκετά χρόνια αργότερα, 

- να βαφτιστεί «άγονη» η γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη, παρότι λειτουργεί από το 2018 με ηλεκτροκίνηση, 

- να δρομολογηθούν ως «νέα επένδυση» αμαξοστοιχίες ηλικίας 30 ετών.

«Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εχει να καλύψει πολλές από τις υποχρεώσεις που έχει αναλάβει. Οι κύριοι Μητσοτάκης και Καραμανλής να δώσουν απαντήσεις για μια σειρά από αποφάσεις που έχουν λάβει. Την επόμενη εβδομάδα στη Βουλή θα έχουμε να πούμε πολλά και ενδιαφέροντα», κατέληξε.

Όλες οι ειδήσεις

Υπόθεση Novartis: Το χρονικό του αλαλούμ με τις διαρροές για Παπαγγελόπουλο, Τουλουπάκη και η άγρια κόντρα – Παραίτηση Οικονόμου ζητεί ο ΣΥΡΙΖΑ

Νέες προκλήσεις Ερντογάν: «Δεν έχουμε κανένα ντέρτι να μπούμε σε πόλεμο με την Ελλάδα, αλλά η Ελλάδα δεν τηρεί τις υποσχέσεις της»

Επιδότηση ηλεκτρικών συσκευών: Ποια νοικοκυριά δεν θα τη λάβουν - Η προθεσμία για την αίτηση

Τέλος στη «γκρίζα ζώνη» του οφσάιντ; Η καινοτομία του ημιαυτόματου συστήματος οριστικά στο Μουντιάλ του Κατάρ!

σιδηρόδρομοςΤΡΑΙΝΟΣΕειδήσεις τώρατρένο