Οικονομία
|
14.02.2019 08:49
Το προφίλ των ερωτευμένων καταναλωτών
Ζωή ΚατσιγιάννηTον «δείκτη της αγάπης» ή ακριβέστερα τον δείκτη των αγορών που συνοδεύουν τις εκδηλώσεις των απανταχού ερωτευµένων καταρτίζει εδώ και µια τριετία η Mastercard, καταλήγοντας πως οι Ελληνες «το γλέντησαν».
Σύµφωνα µε τα στοιχεία της Mastercard, ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές σε ολόκληρο τον κόσµο πραγµατοποιούν τις αγορές για την ηµέρα του Αγίου Βαλεντίνου την τελευταία στιγµή, αλλά φαίνεται πως οι Έλληνες εξακολουθούν να είναι προνοητικοί και να προτιµούν ολοένα και περισσότερο τις online αγορές όταν πρόκειται να επιλέξουν δώρα για τα αγαπηµένα τους πρόσωπα.
Διαβάστε ακόμη
- CNN: Ο θάνατος του Σινουάρ αναγεννά τις προσπάθειες των ΗΠΑ να βάλουν τέλος στον πόλεμο του Ισραήλ: Μήπως είναι μάταιος κόπος;
- Reuters: Το «φονικό σάντουιτς» που ακρωτηρίασε την Χεζμπολάχ - Η Μοσάντ κατασκεύασε και πούλησε τους βομβητές
- Σάλος για ψευτο-ιερέα στο Αιγάλεω: Ακυρώνονται εκατοντάδες γάμοι που τέλεσε
- Κακοκαιρία: 70 θανατηφόρες πλημμύρες τα τελευταία 45 χρόνια στην Ελλάδα – Οι πιο επικίνδυνοι μήνες