Οικονομία
|
06.04.2023 21:31
Σούπερ μάρκετ: «Ερημώνουν» μετά τις 15 κάθε μήνα - Γκρίνια για περιθώρια κέρδους και ταμπελάκια
NewsroomΌπως διαμορφώνεται το μέλλον του ελληνικού λιανεμπορίου και τις στρατηγικές που χαράσσουν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ σε περιβάλλον αβεβαιότητας, ανέλυσαν στο Food Retail Summit 2023 που διοργάνωσε το περιοδικό «σελφ σέρβις» της Boussias, δύο υψηλόβαθμα στελέχη δύο εκ των κορυφαίων retailers που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
- ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ και οι κινήσεις των στρατοπέδων
- ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
- Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
- Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά