Μετρό Θεσσαλονίκης: Ποια κοινοπραξία και για πόσο χρόνο αναλαμβάνει τη διαχείριση του δικτύου
NewsroomΣτην «Κοινοπραξία THEMA (THEMA Consortium), Εταιρείες ATM S.p.A. – Egis Projects S.A.S.» περνά ύστερα από την ομόφωνη κατακύρωση από το Διοικητικό Συμβούλιο της «Ελληνικό Μετρό» του Διεθνούς Ανοικτού Διαγωνισμού για τη σύναψη Σύμβασης ΣΔΙΤ, η Λειτουργία και Συντήρηση του δικτύου του Μετρό Θεσσαλονίκης. Το προσφερόμενο τίμημα ήταν διακόσια σαράντα εννέα εκατομμύρια, εννιακόσιες τριάντα χιλιάδες, τριακόσια δύο Ευρώ (249.930.302€), σε όρους καθαρής παρούσας αξίας, ενώ η σύμβαση θα διαρκέσει 11 ημερολογιακά έτη.
Οι δύο φάσεις του διαγωνισμού
Σύμφωνα με την «Ελληνικό Μετρό», αντικείμενο του Διαγωνισμού είναι η λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης σε δύο φάσεις:
- Κατ’ αρχάς, θα αρχίσει η λειτουργία της Βασικής Γραμμής που ξεκινά από τη βορειοδυτική πλευρά της πόλης με τον Σταθμό «Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός», ο οποίος βρίσκεται εμπρός από τον Σταθμό του ΟΣΕ και συνεχίζει έως τον τερματικό Σταθμό «Νέα Ελβετία» στη νοτιοανατολική πλευρά της πόλης καταλήγοντας στο Αμαξοστάσιο Πυλαίας. Η γραμμή ακολουθεί κυρίως τις οδούς Μοναστηρίου, Εγνατία, Κωνσταντίνου Καραμανλή, Δελφών και Σόλωνος. Το έργο της βασικής γραμμής περιλαμβάνει δύο σήραγγες μονής τροχιάς και 13 σταθμούς. Οι σταθμοί του Βασικού Έργου του Μετρό Θεσσαλονίκης είναι: Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός, Πλατεία Δημοκρατίας, Βενιζέλου, Αγίας Σοφίας, Συντριβάνι, Πανεπιστήμιο, Παπάφη, Ευκλείδης, Φλέμινγκ, Ανάληψη, 25ης Μαρτίου, Βούλγαρη, Νέα Ελβετία.
- Σε δεύτερο στάδιο θα ξεκινήσει και η λειτουργία και της επέκτασης προς Καλαμαριά. Οι σταθμοί της Επέκτασης προς Καλαμαριά του Μετρό Θεσσαλονίκης είναι: Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη, Μίκρα. Στο αντικείμενο των υπηρεσιών περιλαμβάνονται η καθημερινή λειτουργία και συντήρηση των εγκαταστάσεων, των συστημάτων και του τροχαίου υλικού, ο καθαρισμός, η φύλαξη (Ασφάλεια – Προστασία), η διαχείριση Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου (AFC) και η εγκατάσταση και λειτουργία του πληροφοριακού συστήματος IT-ERP υποστήριξης της διοικητικής λειτουργίας τουΜετρό Θεσσαλονίκης.
Στην πλήρη ανάπτυξή του το σύστημα θα έχει τη δυνατότητα να διακινεί με τη διέλευση από τους σταθμούς ανά 90 δευτερόλεπτα (ενάμιση λεπτό) 33 αυτόματων συρμών, 18.000 επιβάτες ανά ώρα και ανά κατεύθυνση.
- Νέα στοιχεία για την ενδόρρηξη του υποβρυχίου στον Ατλαντικό: Δέχθηκε πίεση ίση με το βάρος του Πύργου του Άιφελ! Ακαριαίος ο θάνατος των επιβατών
- Πού ψηφίζω; Τι να κάνω, αν δεν βρίσκω το όνομα στους εκλογικούς καταλόγους; Όσα πρέπει να ξέρετε μέσα από 20 ερωτο-απαντήσεις
- Δολοφονία Αναστάζια στην Κω: Παραιτήθηκε ο δικηγόρος του 32χρονου κατηγορούμενου
- Ασύλληπτο: Γυναίκα ξυλοκόπησε γιατρό - Αρνήθηκε να της δώσει ψεύτικη αναρρωτική για να αποφύγει την εφορευτική επιτροπή
- Το φαινόμενο Γουεμπανιαμά στο νούμερο 1 του NBA Draft: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το παιδί-θαύμα του παγκόσμιου μπάσκετ
- Reuters: Τα ελληνικά ομόλογα κάνουν πάταγο - Πολύ κοντά με τα ισπανικά και πορτογαλικά
- ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ και οι κινήσεις των στρατοπέδων
- ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
- Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
- Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά