Οικονομία|19.11.2024 04:10

Σούπερ μάρκετ: Τέλος οι «μαϊμού» προσφορές και εκπτώσεις

Newsroom

Η κυβέρνηση επιχειρεί να βάλει… μπλόκο στις παραπλανητικές προσφορές και εκπτώσεις, με τις αλλαγές να εφαρμόζονται το νέο έτος.

Πολλές φορές είναι οι καταναλωτές βλέπουν ένα προϊόν να είναι σε προσφορά ένα προϊόν ως μονάδα, αλλά σε πακέτο με 1+1 δώρο η τιμή δεν ανταποκρίνεται στην προσφορά που αναφέρεται. Στο OPEN και την εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» μίλησε ο γενικός διευθυντής της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ, Απόστολος Πεταλάς, ο οποίος εξήγησε τι πρόκειται να συμβεί με το εν λόγω μέτρο, ενώ σχολίασε και τις παραπλανητικές προσφορές.

Η λύση έρχεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση

«Εδώ και πάρα πολλά χρόνια έχει διαμορφωθεί ένας τρόπος απεικόνισης των προσφορών στην ελληνική πραγματικότητα, όπως επίσης και η ελληνική νομοθεσία που τα προβλέπει όλα αυτά. Έχει γίνει αρκετά πολύπλοκο και δύσκολο στον καταναλωτή να αντιληφθεί την προσφορά. Οι προσφορές δεν είναι παραπλανητικές, ούτε πρόθεση παραπλάνησης έχουν, γιατί η αξιοπιστία της προσφοράς είναι η αξιοπιστία της αλυσίδας ή της εταιρείας και αυτό το βλέπουν πρώτοι οι εργαζόμενοι μέσα στο σούπερ μάρκετ. Υπάρχει μια λύση και έρχεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς υπάρχει κανονισμός που προβλέπει συγκεκριμένους τρόπους για τις 27 χώρες, στο πώς θα γίνεται η απεικόνιση πάνω στο ράφι, τι θα προβλέπεται και πάνω σε ποια τιμή αναφοράς θα γίνεται η προσφορά», ανέφερε αρχικά η κ. Πεταλάς.

Το νέο μέτρο θα ξεκινήσει τον ερχόμενο Φεβρουάριο, με τις υπουργικές ανακοινώσεις να αναμένονται στις αρχές του νέου έτους. «Είναι ένα πολύ μεγάλο κεφάλαιο, για μένα είναι από τις μεγαλύτερες αλλαγές που έγιναν στον χώρο εδώ και πολλά χρόνια. Θα αρχίσει από τον Φεβρουάριο που μας έρχεται το νέο έτος», σημείωσε ο γενικός διευθυντής της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ.

Θα σταματήσουν να υπάρχουν οι προσφορές όπως τις ξέρουμε μέχρι σήμερα

Στη συνέχεια, σε επισήμανση που έγινε στον κ. Πεταλά σχετικά με τις παραπλανητικές προσφορές, όπου ένα προϊόν ως μονάδα σε έκπτωση κοστίζει το ίδιο αν υπάρχει πακέτο, ο ίδιος απάντησε ότι «αυτό είναι ένα λάθος και είναι παραπλάνηση. Είναι πολύπλοκο το σύστημα και μπορεί να γίνονται ανθρώπινα λάθη. Όταν γίνονται λάθη είναι προς όλες τις κατευθύνσεις. Πολλές από τις προσφορές που έχουμε ως τώρα θα σταματήσουν να υπάρχουν και ο τρόπος που θα γίνονται θα σταματήσει να υπάρχει. Στη μεταβατική του φάση θα υπάρξει ένα σοκ για τους καταναλωτές», τόνισε ο Απόστολος Πεταλάς.

προϊόνταπροσφορέςεκπτώσειςειδήσειςειδήσεις τώρασούπερ μάρκετ