Οικονομία|30.10.2019 13:44

Η Exit Bee επεκτείνει τη διεθνή της παρουσία

Newsroom

Επεκτείνει τη διεθνή της παρουσία η Exit Bee η οποία μέσα στον Οκτώβριο ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στο Ηνωμένο Βασίλειο και στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Ο Παύλος Λινός, CEO της Exit Bee δήλωσε σχετικά: «Έχοντας κάνει τα πρώτα επιτυχημένα βήματα σε Ελλάδα, Βουλγαρία και Κύπρο είναι τώρα η κατάλληλη στιγμή να κάνουμε το άλμα σε μεγαλύτερες και στρατηγικές αγορές, ξεκινώντας από το Ηνωμένο Βασίλειο και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Έχοντας πρόσφατα ανοίξει το νέο μας γραφείο στο κέντρο του Λονδίνου, και με μία δυνατή ομάδα σε Ελλάδα και Αγγλία, στοχεύουμε ψηλά και είμαστε σίγουροι ότι θα τα καταφέρουμε».

Η Exit Bee προσφέρει τις υπηρεσίες της από το 2016 στον χώρο της online διαφήμισης, με ενεργή δραστηριότητα ήδη σε Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία, Κένυα και Ν. Αφρική συνεργαζόμενη με όλα τα μεγάλα Media Agencies και Top Brands της κάθε αγοράς. Επόμενος στόχος της εταιρίας είναι να ενισχύσει την παρουσία της στις υφιστάμενες αγορές, αλλά και να επεκταθεί σε αγορές της Ευρώπης και να εισέλθει στο μέλλον στην αγορά των ΗΠΑ.

Η Exit Bee έχει αναπτύξει μία διαφημιστική πλατφόρμα για διαφημιζόμενους ή διαφημιστικές εταιρείες που επιθυμούν να προβληθούν, αλλά και μία νέα πηγή εσόδων για τους publishers. H εταιρεία αναλύει τη συμπεριφορά των χρηστών, προβλέποντας τη στιγμή που ο επισκέπτης θα εγκαταλείψει την ιστοσελίδα ώστε εκείνη τη στιγμή να του «σερβίρει» το διαφημιστικό μήνυμα. Σημειώνεται ότι η απόδοση των διαφημίσεων αυτών (smart exit ads) είναι έως και 40 φορές υψηλότερη σε σχέση με εκείνη των παραδοσιακών διαφημιστικών εκστρατειών, ενώ παράλληλα δίνει νέες δυνατότητες στους διαφημιζόμενους με νέα, premium formats.

Exit Bee