Κόσμος | 26.12.2022 19:25

Τροχαίο στο Βουκουρέστι: «Άκουσα παντού φωνές και κλάματα» - Ο οδηγός του πούλμαν περιγράφει τις πρώτες στιγμές μετά το δυστύχημα

Newsroom
Σετ φωτογραφιών, σύρετε προς τα αριστερά

Τις δραματικές στιγμές που ακολούθησαν μετά το τρομακτικό τροχαίο στο Βουκουρέστι, περιέγραψε ο οδηγός του λεωφορείου με τους 47 Έλληνες, μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του OPEN κι ενώ το γύρο του διαδικτύου κάνει βίντεο – ντοκουμέντο από τη στιγμή της σφοδρής πρόσκρουσης με τη μεταλλική μπάρα.

«Άκουσα παντού φωνές και κλάματα»

«Δυστυχώς πήρα την απόφαση να κατευθυνθώ προς το τούνελ. Δεν υπήρχε σήμανση ότι απαγορευόταν. Ήταν η κακιά η ώρα. Μετά την πρόσκρουση δεν πιστέψαμε ότι θα βγει κανείς ζωντανός. Άκουσα παντού φωνές και κλάματα, ήμουν σοκαρισμένος και δεν μπορούσα να αντιδράσω. Δυστυχώς ήμουν στο τιμόνι εγώ, θα μπορούσα να είναι κάποιος άλλος. Αν δεν ήταν τόσο βαριά η μεταλλική μπάρα, δεν θα παθαίναμε τίποτα, θα ήμασταν ζωντανοί και θα περπατούσαμε στο Βουκουρέστι. Είμαι έτοιμος να παρουσιαστώ στη Δικαιοσύνη, όποτε με φωνάξουν, μπορώ κάτι άλλο να κάνω», σημείωσε ο οδηγός μέσω του δικηγόρου του, μιλώντας στο OPEN.

Τρομακτικό βίντεο από τη στιγμή της πρόσκρουσης

Τρομακτικό βίντεο από το τροχαίο δυστύχημα στο οποίο ενεπλάκη το λεωφορείο με τους 47 Έλληνες, στο Βουκουρέστι, φέρνουν στη δημοσιότητα τα ρουμανικά ΜΜΕ.

Το βίντεο φαίνεται το λεωφορείο να προσπαθεί να περάσει την προστατευτική αψίδα πριν το τούνελ και περίπου στη μέση να «κολλάει» και να καταρρέει πάνω του η μεταλλική κατασκευή.

Έχουν γίνει άλλα 7 τροχαία σε 4 μήνες στο ίδιο σημείο

Σύμφωνα με τα όσα μετέδωσε το OPEN, στο σημείο που έγινε το μοιραίο τροχαίο, έχουν γίνει συνολικά 7 παρόμοια τροχαία το τελευταίο 4μηνο. Κάτι που ίσως ενισχύει την άποψη που έχουν εκφράσει εμπειρογνώμονες, πως ίσως δηλαδή υπήρχε κακοτεχνία στη συγκεκριμένη κατασκευή.

Επίσης, υπάρχουν αναφορές πως ο οδηγός δεν είχε βάλει στο GPS ρύθμιση για λεωφορείο αλλά πήγαινε με τις απλές οδηγίες για αυτοκίνητο, γι αυτό και τον οδήγησε σε τούνελ με σήμανση περιορισμό στο ύψος των οχημάτων.

Στην εκπομπή Ώρα Ελλάδος μίλησε και ο Αλέξανδρος Ματθαίου, ο δικηγόρος του οδηγού, ο οποίος αναφέρει πως δεν γνωρίζει την συγκεκριμένη λεπτομέρεια για το GPS.

«Με το GPS τελευταία στιγμή έπρεπε να διαλέξει προς τα πού θα πάει και διάλεξε σε δευτερόλεπτα το τούνελ». «Είχε και την άλλη γραμμή στα δεξιά του τούνελ αλλά ο άνθρωπος σκέφτηκε πώς να κινηθεί. Μετά που έγινε η τραγωδία μου είπε εγώ δεν μπόρεσα να δω τις πινακίδες γιατί είχε κίνηση. Έριξα μια ματιά να δω πριν το τούνελ, αλλά δεν μπόρεσα».

Ο δικηγόρος τόνισε πως ο οδηγός δεν είχε αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα και ότι υπήρχε μια πινακίδα που δεν μπόρεσε να δει του έκρυβε την ορατότητα ένα λεωφορείο.

«Ο οδηγός οδηγούσε από τη Θεσσαλονίκη μέχρι το Βουκουρέστι και σταμάτησε αρκετές φορές για διάλειμμα. Δεν ήταν κουρασμένος», ανέφερε.

«Οι ευθύνες είναι αλλού. Το τούνελ αυτό το κάνανε ανακαίνιση όλο το καλοκαίρι και λειτουργεί από τον Σεπτέμβριο. Από τότε μέχρι σήμερα είχαμε 6-7 ατυχήματα και παλιά στο τούνελ αυτό περνούσαν και φορτηγά και λεωφορεία χωρίς προβλήματα. Δεν συμφωνώ με το σύστημα αυτό, αυτό τον περιοριστή. Είναι πολύ βαρύς. Αν ήταν πιο ανάλαφρη η κατασκευή δεν θα δημιουργούνταν αυτό το πρόβλημα. Ο άνθρωπος λέει "εγώ έκανα ότι μπορούσα για να αποφύγω να μην γίνει. Φρενάρισα άμεσα"», σημειώνει ο κ. Ματθαίου.

«Η αστυνομία έκανε μια συνάντηση με τους επιβάτες στο ξενοδοχείο και τους διάβασε τα δικαιώματά τους. Έχουν το δικαίωμα να καταθέσουν μήνυση και κατά του οδηγού», είπε ακόμη.

Ο δικηγόρος συνεχίζει λέγοντας πως ο οδηγός μπήκε στο τιμόνι από τη Θεσσαλονίκη, πριν είχε άλλο οδηγό. Δεν οδηγούσε 18 ώρες. «Ο πελάτης μου είναι ακόμα στο στάδιο του υπόπτου, δεν τον κατηγορούνε», κατέληξε.

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΒουκουρέστιτροχαίοΡουμανίατροχαίο δυστύχημαειδήσεις τώρα