Κόσμος|05.02.2023 15:29

Πολύ καλό για να είναι αληθινό: Καταλάθος… στο ένα δέκατο της τιμής της η νέα Porsche στην Κίνα

Newsroom

Όσοι έκαναν έρευνα αγοράς αυτοκίνητου, αυτές τις μέρες, στην Κίνα σίγουρα έτριβαν τα μάτια τους, όταν διαπίστωσαν ότι μπορούσαν να αποκτήσουν το νέο μοντέλο της Porsche Panamera στην τιμή των 124.000 γιουάν (ήτοι, 16.860 ευρώ)!

Όπως ήταν αναμενόμενο, και με δεδομένο ότι, η τιμή εκκίνησης της Porsche Panamera ανέρχεται στα 136.355,36 ευρώ, η προωθητική ενέργεια προσέλκυσε εκατοντάδες επίδοξους αγοραστές οι οποίοι έσπευσαν να αποκτήσουν το μοντέλο της Porsche σε μία τιμή που φαινόταν ακραία μεγάλη ευκαιρία. Πολύ καλό για να είναι αληθινό; Ξεκάθαρα ναι.

Όπως διευκρίνισε εκπρόσωπος της γερμανικής luxury αυτοκινητοβιομηχανίας στο BBC, η προωθητική ενέργεια του εκπροσώπου της Porsche στην πόλη Yinchuan, «περιείχε ένα πολύ σημαντικό λάθος στην αναγραφόμενη τιμή λιανικής πώλησης» και, ως εκ τούτου, αφαιρέθηκε αμέσως μόλις αυτό έγινε αντιληπτό. Ωστόσο, ένας τυχερός αγόρασε τη νέα Porsche του σε πολύ συμφέρουσα τιμή.

«Καθώς υπήρχε μόνο ένα όχημα σε απόθεμα, σύμφωνα με τη διαδικασία πώλησης, το Porsche Centre της Yinchuan επικοινώνησε με τον πρώτο πελάτη που έκανε ηλεκτρονική επιστροφή του τέλους κράτησης και διαπραγματεύτηκε μία τελική τιμή συμφέρουσα και για τις δύο πλευρές», είπε ο εκπρόσωπος της Porsche. Η εταιρεία επικοινώνησε και με τον κάθε πλειοδότη ξεχωριστά και εξήγησε την κατάσταση, ζητώντας συγγνώμη.

Η επική γκάφα της κινεζικής αντιπροσωπείας της εταιρείας έγινε στις 30 Ιανουαρίου και, οι πελάτες που κατέβαλαν το τέλος κράτησης των 911 γουάν (123.89 ευρώ) έλαβαν τα χρήματά τους πίσω, σημείωσε η Porsche.

Φρενίτιδα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Όπως ήταν αναμενόμενο, το περιστατικό προκάλεσε φρενίτιδα μεταξύ των χρηστών των κινεζικών μέσων κοινωνικής δικτύωσης, με έναν από αυτούς να γράφει με σαρκαστική διάθεση, «αυτός είναι ο λόγος που δεν αγοράζω Porsche», ενώ άλλοι, πιο συνωμοσιολόγοι, είδαν πίσω από την γκάφα, μία προωθητική ενέργεια «άρτια εκτελεσμένη». Άλλοι μίλησαν για ανευθυνότητα της εταιρείας, η οποία θα έπρεπε να αναλάβει την ευθύνη του λάθους της και να διαθέσει στους πλειοδότες τα αυτοκίνητα στην αναγραφόμενη τιμή.

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ειδήσεις τώραΚίναPorscheαντιπροσωπεία