Βαλτιμόρη: Σταμάτησαν οι έρευνες για επιζώντες – Δεκάδες επικίνδυνα κοντέινερ παραμένουν στο πλοίο
NewsroomΣταμάτησαν οι έρευνες για τον εντοπισμό επιζώντων στη Βαλτιμόρη, μετά την κατάρρευση της γέφυρας, στο λιμάνι της πόλης των ΗΠΑ.
Οι έξι άνθρωποι, που αγνοούνταν θεωρείται πλέον πως είναι νεκροί, σύμφωνα με ανακοίνωση ανώτερου αξιωματικού του Αμερικανικού Λιμενικού Σώματος.
Η «μάχη» των αστυνομικών να σώσουν τους οδηγούς από μια παγίδα θανάτου
Το υπερφορτωμένο φορτηγό πλοίο Ντάλι, που απέπλευσε από το λιμάνι της Βαλτιμόρης έπλεε ακυβέρνητο με ισχύ 8 κόμβων στον ποταμό Πατάπσκο. Ο έλεγχος του πλοίου είχε χαθεί, αν και έριξε άγκυρες και η πρόσκρουση με τον πυλώνα της γέφυρας Φράνσις Σκοτ Κέι ήταν αναπόφευκτη. Πολλοί πάντως στέκονται στην έγκαιρη εκπομπή του σήματος κινδύνου που έσωσε κόσμο που ετοιμάζονταν να περάσει εκείνη τη στιγμή από τη γέφυρα.
Μάλιστα, οι αστυνομικοί βάρδιας της Βαλτιμόρης έκαναν ότι είναι δυνατόν για να σώσουν τους διερχόμενους οδηγούς από μια παγίδα θανάτου. Μια παρέμβαση που αποδείχθηκε σωτήρια για πολλούς ανθρώπους που διασχίζουν καθημερνά την πολυσύχναστη γέφυρα όχι όμως και για τους εργάτες που επισκεύαζαν το οδόστρωμα και δεν πρόλαβαν να απομακρυνθούν.
Δεκάδες εμπορευματοκιβώτια με επικίνδυνα υλικά παραμένουν στο πλοίο
Δεκάδες εμπορευματοκιβώτια με επικίνδυνα υλικά είναι μεταξύ των περισσότερων από 4.700 εμπορευματοκιβωτίων που παραμένουν στο πλοίο που προσέκρουσε στη γέφυρα Φράνσις Σκοτ Κι, δήλωσε ο αντιναύαρχος της ακτοφυλακής Πίτερ Γκότιερ στον Λευκό Οίκο την Τετάρτη.
Από τα 4.700 εμπορευματοκιβώτια που υπήρχαν στο πλοίο, 56 περιείχαν επικίνδυνα υλικά, είπε. Ωστόσο, ο Γκοτιέ δήλωσε ότι τα εμπορευματοκιβώτια δεν αποτελούν απειλή για το κοινό. Βρίσκονταν σε μια περιοχή του πλοίου που δεν επηρεάστηκε σε μεγάλο βαθμό από τις ζημιές, είπε.
Δύο εμπορευματοκιβώτια αγνοούνται στη θάλασσα. Αυτά τα εμπορευματοκιβώτια δεν περιέχουν επικίνδυνα υλικά, είπε.
«Η κυβέρνηση θα καλύψει το σύνολο του κόστους ανακατασκευής αυτής της γέφυρας»
Ο Αμερικανός πρόεδρος Τζο Μπάιντεν από τη πρώτη στιγμή ενημερώνεται για την πορεία των ερευνών και υποσχέθηκε να στηρίξει το λαό της πολιτείας. «Πρόθεσή μου είναι η ομοσπονδιακή κυβέρνηση να καλύψει το σύνολο του κόστους ανακατασκευής αυτής της γέφυρας και αναμένω το Κογκρέσο να υποστηρίξει την προσπάθειά μου», είπε.
Το «αμαρτωλό» παρελθόν του πλοίου
Αναφορά στο μητρώο ασφαλείας του φορτηγού πλοίου αποκαλύπτει, ότι το ίδιο σκάφος είχε εμπλακεί σε παρόμοιο ατύχημα στο Βέλγιο το 2016 όταν προσέκρουσε σε αποβάθρα κατά την έξοδό του από το λιμάνι της Αμβέρσας, ενώ σε επιθεώρηση πέρσι τον Ιούνιο στη Χιλή, είχαν βρεθεί ελλείψεις στο σύστημα προώθησης και άλλα μηχανήματα του πλοίου, τα οποία φέρεται να επισκευάστηκαν, όπως υποστηρίζει η ιδιοκτήτρια ναυτιλιακή εταιρία της Σιγκαπούρης όπου ανήκει το πλοίο.
- ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ και οι κινήσεις των στρατοπέδων
- ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
- Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
- Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά