ΝΕΑ MERCEDES E-CLASS: η έξυπνη λιμουζίνα της ψηφιακής εποχής
NewsroomΚαθώς η παρουσίαση η επίσημη παρουσίαση της νέας Mercedes Ε-Class ήταν προγραμματισμένη να γίνει στις αρχές Μαρτίου, στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης - η οποία ως γνωστόν έπεσε θύμα των μέτρων για την αντιμετώπιση του Covid-19 - η φημισμένη Γερμανική εταιρεία αποφάσισε να αξιοποιήσει τη σύγχρονη τεχνολογία πραγματοποιώντας μία μία online παρουσίαση του νέου μοντέλου. Οι δημοσιογράφοι μάλιστα μπορούν όχι μόνο να την παρακολουθήσουν ακόμα και σήμερα, μέσω ειδικής εφαρμογής στο press site της Mercedes, αλλά και να βγάλουν φωτογραφίες (!) με το πάτημα ενός κουμπιού. Ωστόσο οφείλουμε να σημειώσουμε ότι οι Γερμανοί δεν ανακάλυψαν τις ψηφιακές παρουσιάσεις λόγω κορωνοϊού, αφού με τον ίδιο τρόπο είχε παρουσιαστεί η νέα GLA, αρκετό καιρό πριν μας απασχολήσει η πανδημία, στις 11 Δεκεμβρίου του 2019.
Μετά λοιπόν από 14 εκ. συνολικές πωλήσεις και με την τρέχουσα γενιά να έχει φτάσει σε 1,2 εκατομμύρια πελάτες, έρχεται η ώρα για εκτεταμένη ανανέωση/αναβάθμιση του μοντέλου που αντιπροσωπεύει όσο κανένα άλλο την έννοια της λιμουζίνας, του πολυτελούς οικογενειακού σεντάν που ταυτίζεται διαχρονικά στη συνείδηση του καταναλωτικού κοινού με την έννοια της καλής κατασκευής. Και επειδή ζούμε ήδη στην ψηφιακή εποχή, πέραν των όποιων ηλεκτρονικών συστημάτων περιλαμβάνει η «προίκα» της νέας E-Class, οι πωλήσεις της οργανώνονται με τέτοιο τρόπο ώστε σε ποσοστό 20-25% να πραγματοποιηθούν μέσω του διαδικτύου.
Αρχιτεκτονική: Hardware / Software
Ενώ καθώς βαδίζουμε προς την ηλεκτροκίνηση, ο «εξηλεκτρισμός» των κινητηρίων συστημάτων, αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό της νέας Mercedes. Τα mild hybrid 48V συστήματα δίνουν, λοιπόν με όλη την επισημότητα το παρόν, συνοδεύοντας τετρακύλινδρους κινητήρες όχι μόνο βενζίνης, αλλά και πετρελαίου που τυγχάνουν ηλεκτρικής υποβοήθησης.
Ενώ υπάρχουν επίσης και 7 plug in hybrid εκδόσεις, διαθέσιμες με βενζινοκινητήρες (156 έως 367 ίππων) και diesel (160 έως 330 ίππων) - σε πείσμα όσων προβλέπουν επί σειράν ετών τον θάνατο του πετρελαιοκινητήρα. Όλα αυτά θα βοηθήσουν τη Mercedes να πιάσει τους στόχους του CO2.
Δεν λείπουν επίσης από την γκάμα οι παραδοσιακές, φοβερές και τρομερές εκδόσεις AMG που με 3-λιτρους 6-κύλινδρους και turbo βενζινοκινητήρες 435 ίππων (+22 PS έξτρα από την ήπια υβριδική υποβοήθηση) δεν δυσκολεύονται να «σπάνε» τα χρονόμετρα με τα 0-100 km/h σε 4,5’’ για την τετράθυρη έκδοση και σε 4,6’’ για τη στέισον – γιατί η E-Class ως σεντάν που σέβεται τον εαυτό του έχει δίπλα του και το Wagon αδελφό του.
Και επειδή εξ αρχής μιλήσαμε για ψηφιακή εποχή, σημειώστε ότι η Mercedes, έχοντας ήδη υψηλής απόδοσης συστήματα υποβοήθησης και πάσης φύσεως άλλα ηλεκτρονικά «αξεσουάρ» στη διάθεσή της, φρόντισε να εφοδιάσει τη νέα E-Class με την επόμενη γενιά τους. Εδώ μιλάμε για ενεργή υποβοήθηση τυφλής γωνίας, υποβοήθηση ελιγμών προηγμένο πακέτο παρκαρίσματος, το σύστημα infotainment MBUX με φωνητικές εντολές και ένα σωρό άλλα που συγκροτούν έναν εντυπωσιακό κατάλογο.
- ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ και οι κινήσεις των στρατοπέδων
- ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
- Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
- Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά