Fiat: Πρεμιέρα για το hatchback ηλεκτρικό «500» με την έκδοση «la Prima»
NewsroomΜετά τη μεγάλη επιτυχία και την ολοκλήρωση της διαδικασίας προ-παραγγελίας του νέου ηλεκτρικού Fiat 500 «la Prima» cabrio που παρουσιάστηκε τον περασμένο Μάρτιο στο Μιλάνο, η γκάμα του πρώτου αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου του ομίλου FCA επεκτείνεται με την περιορισμένης παραγωγής 500 «la Prima» hatchback.
Η νέα έκδοση συνδυάζει ιδανικά την απόλυτη έκφραση της φιλικότητας προς το περιβάλλον με το θρυλικό σχεδιασμό του μοντέλου. Διατηρώντας τα στοιχεία που έχουν κάνει την οικογένεια του «500» εξαιρετικά αναγνωρίσιμη, η αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση έρχεται να ανατρέψει για ακόμα μια φορά τα δεδομένα, αφού οι κανόνες και οι νομοθεσίες δεν είναι αρκετές για μια πραγματική επανάσταση.
Κυρίαρχο χαρακτηριστικό του νέου ηλεκτρικού 500 «la Prima» hatchback αποτελεί η γυάλινη πανοραμική οροφή, ένα πραγματικό «παράθυρο προς τον ουρανό» που προσφέρει ένα εξαιρετικά φωτεινό εσωτερικό. Το πίσω μέρος διαθέτει πλέον μια κλασική 3η πόρτα για το χώρο αποσκευών, καθώς και ένα νέο σπόιλερ για ακόμα καλύτερη αεροδυναμική απόδοση.
Η πόρτα του χώρου αποσκευών έχει μεγαλύτερη καμπυλότητα προσφέροντας αυξημένη ευρυχωρία. Παράλληλα διατηρεί τις καθαρές γραμμές που κάνουν το αυτοκίνητο ιδιαίτερα κομψό, σύμφωνα με το ΑΠΕ.
Η αυτονομία και ο χρόνος φόρτισης αποτελούν δύο θεμελιώδη χαρακτηριστικά για τους αγοραστές. Οι μπαταρίες λιθίου του ηλεκτρικού «500» έχουν χωρητικότητα 42 kWh και δίνουν αυτονομία έως 320 χλμ. στον κύκλο μετρήσεων WLTP. Για τη βελτιστοποίηση του χρόνου φόρτισης, το ηλεκτρικό «500» εφοδιάζεται με ένα σύστημα ταχυ-φόρτισης 85kW, ικανό να «γεμίσει» τις μπαταρίες σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Για παράδειγμα απαιτούνται μόλις 5 λεπτά για να αποθηκευτεί ενέργεια ικανή να μετακινήσει το αυτοκίνητο για 50 χλμ. Ο ταχυ-φορτιστής μπορεί να φορτίσει σε επίπεδο 80% τις μπαταρίες σε μόλις 35 λεπτά ενώ, χάρη στο βύσμα «Combo 2», έχει τη δυνατότητα φόρτισης με συνεχές ή εναλλασσόμενο ρεύμα.
Το ηλεκτρικό «500» διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης: Normal, Range και Sherpa. Ειδικότερα το πρόγραμμα Sherpa βελτιστοποιεί το σύνολο των λειτουργιών ώστε να εξασφαλίσει ότι ο χρήστης θα φτάσει στον προορισμό του. Το πρόγραμμα Sherpa επενεργεί σε μεγάλο αριθμό συστημάτων του αυτοκινήτου ώστε μειώνοντας της κατανάλωση ενέργειας το όχημα να φτάσει στον προορισμό που έχει τεθεί μέσω του συστήματος πλοήγησης ή στον κοντινότερο σταθμό φόρτισης. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα περιορίζει τη μέγιστη ταχύτητα στα 80 χλμ./ώρα, το βαθμό επιτάχυνσης και τη λειτουργία στοιχείων του εξοπλισμού άνεσης για τη βέλτιστη αυτονομία.
Το πρόγραμμα Normal προσφέρει μια εμπειρία οδήγησης που προσομοιάζει την αίσθηση ενός συμβατικού αυτοκινήτου εσωτερικής καύσης, ενώ στο πρόγραμμα Range ενεργοποιείται η λειτουργία «one-pedal-drive», επιτρέποντας την οδήγηση του αυτοκινήτου μόνο με το πεντάλ του γκαζιού, το οποίο επιβραδύνει το όχημα κάθε φορά που το αφήνει ο οδηγός, δηλ. σαν να πάταγε το φρένο. Ο κινητήρας έχει ισχύ 118 ίππων, προσφέρει τελική ταχύτητα 150 χλμ./ώρα, ενώ η επιτάχυνση από την στάση στα 100 χλμ./ώρα έρχεται σε 9 δευτερόλεπτα.
- Η... απώλεια βιντεοληπτικού υλικού «εξαφανίζει» τους υπεύθυνους για τα Τέμπη - Τα κραυγαλέα λάθη που στοιχειώνουν τη δικογραφία
- ΕΣΥ: Αλλαγές στον νόμο Κεραμέως για την επιλογή στελεχών στο δημόσιο ετοιμάζει η κυβέρνηση - Τι είπε ο Άδωνις Γεωργιάδης
- Οι πρώτες κινήσεις της κυβέρνησης μετά τη διαγραφή Σαμαρά - Τέλος στα σενάρια για πρόωρες κάλπες
- Πού θα ταξιδέψουν οι Έλληνες την περίοδο των Χριστουγέννων - Μέχρι 10% η αύξηση στο κόστος των αποδράσεων