Νέα διαφήμιση για την Ελλάδα από τη Deutsche Welle: Η χώρα μας βασική επιλογή για τους Γερμανούς
Ιδιαίτερα αυξημένη είναι τις τελευταίες μέρες η κίνηση σε τουριστικά γραφεία και διαδικτυακά πόρταλ της Γερμανίας - Μεγάλο το ενδιαφέρον των Γερμανών για την Ελλάδα, επιβεβαιώνουν μεγάλοι tour operator🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Μπορεί η συντριπτική πλειονότητα των Γερμανών να σχεδιάζει τις φετινές καλοκαιρινές διακοπές εντός των συνόρων (50% σπίτι τους - 30% εντός Γερμανίας, σύμφωνα με πρόσφατη δημοσκόπηση), ωστόσο το υπολειπόμενο, όχι αμελητέο 20% προγραμματίζει - κορονοϊού επιτρέποντος- την καλοκαιρινή του «απόδραση» σε άλλη ευρωπαϊκή χώρα. Δημοφιλείς ευρωπαϊκοί προορισμοί - με προεξάρχουσες τις μεσογειακές χώρες - αλλά και η Τουρκία ρίχνονται πλέον στη μάχη για να προσελκύσουν Γερμανούς τουρίστες και να περιορίσουν στο ελάχιστο τις διαφαινόμενες απώλειες.
TUI: Εντεινόμενο ενδιαφέρον για την Ελλάδα
Στη μάχη αυτή η Ελλάδα φαίνεται να έχει φέτος ένα ακόμη συγκριτικό πλεονέκτημα. Η καλή επιδημιολογική εικόνα, την οποία φρόντισε να γνωστοποιήσει δεόντως η ελληνική κυβέρνηση στο εξωτερικό, αναδεικνύει τη χώρα μας σε έναν από πλέον δημοφιλείς προορισμούς για τους Γερμανούς, οι οποίοι σκοπεύουν να κάνουν φέτος τα μπάνια τους εκτός συνόρων, όπως μεταδίδει η Deutsche Welle.
Την τάση αυτή επιβεβαιώνει και η πρώτη εικόνα που δίνουν οι μεγάλοι γερμανικοί τουριστικοί όμιλοι. «Τώρα που είναι σαφές ότι τα ταξίδια εντός της Ευρώπης θα είναι και πάλι εφικτά και θα μπορούν να γίνουν καλοκαιρινές διακοπές στη Μεσόγειο, διαπιστώνουμε ένα εντεινόμενο ενδιαφέρον για δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς, μεταξύ αυτών και η Ελλάδα ως ένας από τους πιο αγαπημένους τουριστικούς προορισμούς Γερμανών πελατών της TUI» επισήμανε στη Deutsche Welle η εκπρόσωπος Τύπου του ομίλου Άνια Μπράουν. «Είμαστε καλά προετοιμασμένοι και το ίδιο ισχύει και για τους προορισμούς, με τους οποίους είμαστε σε επαφή» πρόσθεσε.
Παρόμοια η εικόνα και στην alltours, όπου η «μάχη» για τον φετινό τουρισμό δίνεται και πάλι ανάμεσα στους τρεις «συνήθεις υπόπτους»: την Ελλάδα, την Τουρκία και την Ισπανία όπως είπε προς τη Deutsche Welle η εκπρόσωπος του ομίλου Αλεξάντρα Χόφμαν. «Τις τελευταίες μέρες η alltours καταγράφει μια αυξημένη ζήτηση για πακέτα διακοπών. Κλείνουν κυρίως για Μαγιόρκα και ακολουθούν Αττάλεια, Κρήτη και Κανάρια Νησιά. Η alltours σχεδιάζει να ξεκινήσει από τον Ιούλιο με τα πακέτα διακοπών για Ελλάδα».
«Ρωτούν για Ελλάδα και Κροατία»
Την αυξημένη κίνηση των τελευταίων ημερών επιβεβαιώνει και η τουριστική πράκτορας Λένα Βασιλειάδου από το γραφείο Schalk’s Reise Service στο Άαχεν. «Οι περισσότεροι ενδιαφερόμενοι πελάτες ρωτούν στοχευμένα για Ελλάδα και Κροατία που έχουν χαμηλό αριθμό κρουσμάτων και ζητούν να ενημερωθούν, μεταξύ άλλων, για τα μέτρα ασφαλείας που ισχύουν εκεί» είπε προς τη DW.
«Τις τελευταίες μέρες η κίνηση είναι αυξημένη. Σε τηλεφωνική επικοινωνία που έχω με Έλληνες ξενοδόχους διαβεβαιώνουν συνεχώς ότι έχουν λάβει όλα τα μέτρα και πως είναι απολύτως έτοιμοι να υποδεχθούν τους τουρίστες». Η ίδια εκτιμά ότι μεγάλοι τουριστικοί όμιλοι εναποθέτουν φέτος τις ελπίδες τους στην Ελλάδα και άλλες χώρες με εξίσου καλή επιδημιολογική εικόνα για να σώσουν ένα μέρος, τουλάχιστον, της φετινής σεζόν.
Διότι σύμφωνα και με συγκλίνουσες εκτιμήσεις ειδικών, ανεξάρτητα από το πώς θα κινηθεί η τουριστική αγορά τις επόμενες εβδομάδες είναι βέβαιο ότι λόγω της πανδημίας οι φετινές απώλειες εν γένει θα είναι πολύ μεγάλες για όλους τους δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς της Ευρώπης, αφού θα πρέπει να μοιραστούν μια πολύ μικρότερη σε σχέση με άλλες χρονιές τουριστική πίτα.
ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ και οι κινήσεις των στρατοπέδων
ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr