Fashion & Design|24.11.2022 01:30

Για πρώτη φορά η SKKN της Kim Kardashian παρουσιάζει σε pop-up μπουτίκ, τα προϊόντα της

Newsroom

Το στούντιο ντιζάιν Perron-Roettinger δημιούργησε στο Λος 'Αντζελες μια pop-up μπουτίκ για τη φίρμα ειδών περιποίησης δέρματος και οικιακών ειδών SKKN της Κιμ Καρντάσιαν (Kim Kardashian). Στη μινιμαλιστικής αισθητικής μπουτίκ, μέσα στο mall Westfield Century City, η φίρμα παρουσιάζει για πρώτη φορά στον φυσικό κόσμο τα προϊόντα της.

«Η μπουτίκ SKKN έχει να κάνει με πρώτες ύλες - τολμηρά, μεγάλα μπλοκ στοιβαγμένης πρώτης ύλης - που εμπνεύστηκα από ένα εγκαταλελειμμένο λατομείο το οποίο κάποτε επισκέφθηκα» είπε, μιλώντας στο Dezeen, ο Willo Perron, συνιδρυτής του στούντιο. «Όλα τα διαφορετικά φινιρίσματα από γύψο και τσιμέντο απηχούν την έμφαση στις πρώτες ύλες της φύσης» πρόσθεσε.

Στον -με εμβαδόν 123 τετραγωνικά μέτρα- χώρο τα οικιακά είδη και τα προϊόντα περιποίησης δέρματος παρουσιάζονται σε καμπυλωτές εσοχές στον τοίχο ή πάνω σε γλυπτούς πάγκους από γκρίζο τσιμέντο και γύψο. Το δωμάτιο πλαισιώνεται με δύο μεγάλα πορτρέτα της σταρ της τηλεόρασης.

 

«Πάνω στην ώρα για την περίοδο των εορτών, η pop-up μπουτίκ θα προσφέρει στους πελάτες μια λουσάτη δια ζώσης εμπειρία αγορών, με ολόκληρη την κολεξιόν SKKN by Kim - από περιποίηση δέρματος μέχρι ντεκόρ οικίας» είπαν από τη φίρμα.

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

καλλυντικάΚιμ Καρντάσιανειδήσεις τώραπροϊόντα