Τα φετινά Χριστούγεννα στα Harrod's δεν είναι λευκά αλλά ροζ, και φέρουν την υπογραφή του οίκου Valentino
NewsroomΕίναι η εποχή που, όσοι αγαπούν τα Χριστούγεννα μπορούν να αρχίσουν να χαίρονται καθώς, τα τελευταία 24ωρα, ολοένα και περισσότερα δέντρα και στολισμοί κάνουν την εμφάνισή τους – ειδικά σε μεγάλα καταστήματα και δρόμους, σε όλο τον κόσμο. Ένα από αυτά, και το πολυαναμενόμενο χριστουγεννιάτικο δέντρο του Harrod’s στο Λονδίνο, που, φέτος, είναι ροζ και φέρει την υπογραφή του εμβληματικού οίκου Valentino.
Η βρετανική πρωτεύουσα κάθε χρόνο πρωτοστατεί στους στολισμούς για την εποχή που, για πολλούς, είναι η ομορφότερη του χρόνου. Τα γιορτινά τους φορούν, σταδιακά, μεγάλα εμπορικά κέντρα, ξενοδοχεία, δρόμοι και σιδηροδρομικοί σταθμοί. Ένα από τα διασημότερα luxury πολυκαταστήματα στον κόσμο, το Harrod’s κάθε χρόνο στολίζει το θεματικό δέντρο του με την υπογραφή κάποιου μεγάλου οίκου μόδας. Και φέτος, το κατάστημα στο Knightsbridge, φόρεσε τα γιορτινά του για την παρουσίαση του ξεχωριστού, χριστουγεννιάτικου δέντρου του.
Φιόγκοι, κορδέλες, props και εφέ
Το Maison Valentino είναι το brand που ανέλαβε φέτος τον στολισμό, στην iconic ροζ απόχρωση – σήμα κατατεθέν του οίκου, Pink PP. Τα δύο λαμπερά logo του οίκου με το χαρακτηριστικό μονόγραμμα V δεσπόζουν πάνω στο δέντρο, ύψους 9 μέτρων, που διαθέτει ροζ μπάλες, μπαλόνια και φωτάκια. Εκτός από το δέντρο, και μέσα στο πολυκατάστημα ο οίκος Valentino ανέλαβε τα δύο εκτυφλωτικά ροζ installations, με ρούχα και αξεσουάρ με την υπογραφή του, τα οποία κρέμονται πάνω σε χριστουγεννιάτικα κουτιά δώρου. Πάντα σε ροζ χρώμα, η διακόσμηση περιλαμβάνει φιόγκους, κορδέλες, props και εφέ.
Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο διευθυντής δημιουργικού των Harrod’ s, Alexander Wells-Greco, «τα Harrod’ s πάντα μάγευαν τους αγοραστές από όλο τον κόσμο με τη μαγική τους γοητεία κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου. Οι εμβληματικές και μαγευτικές βιτρίνες μας, που τυλίγουν το κατάστημα, ήταν πάντα το επίκεντρο αυτής της εποχής. Φέτος, οι χριστουγεννιάτικες βιτρίνες μας, από το Valentino μέχρι το Dior Beauty και πολλά άλλα, αγκαλιάζουν αρμονικά το θέμα των εξαιρετικών δώρων και την πράξη της προσφοράς κατά την περίοδο των γιορτών. Το όραμά μας ήταν να δημιουργήσουμε μια δυναμική ιδέα, χρησιμοποιώντας ψηφιακούς κύβους και φωτεινά κινούμενα σχέδια για να εμπλουτίσουμε τη χριστουγεννιάτικη ιστορία. Σε στενή συνεργασία με τους αξιότιμους συνεργάτες της επωνυμίας μας, έχουμε ενορχηστρώσει μια καμπάνια μέσα από τις βιτρίνες μας που αποτίει φόρο τιμής στην τέχνη των εορταστικών δώρων, προσκαλώντας τους πελάτες να έρθουν στο κατάστημα για να βρουν το τέλειο δώρο για αγαπημένα πρόσωπα, οικογένειες και φίλους».
- Βία κατά των γυναικών: Τι είναι το Risk Tool που θα κρίνει την επικινδυνότητα των κακοποιητών - Χιλιάδες καταγγελίες μέσα στο 2024
- Νέα καταγγελία για το 424 Στρατιωτικό Νοσοκομείο: Στρατιώτης πέθανε έπειτα από επέμβαση – Αμέλεια καταγγέλλει η οικογένειά του
- Παρανάλωμα του πυρός η μεγαλύτερη παραγκούπολη της Μανίλα - Συνταρακτικό βίντεο
- Μίλτος Πασχαλίδης: «Αν αρχίσουμε να κάνουμε λογοκρισία, αυτό είναι ένα πηγάδι που δεν έχει πάτο»