Food & Drink|01.11.2023 07:50

«Βουτιά» στις πωλήσεις παγωτών στην Ευρώπη το καλοκαίρι: Ποιοι οι λόγοι

Newsroom

Μειώθηκαν απότομα οι πωλήσεις παγωτών αυτό το καλοκαίρι, με έναν παράγοντα να είναι η κακοκαιρία στην Ευρώπη, όπως ανακοίνωσε η κατασκευάστρια εταιρεία των Ben & Jerry's και Magnum.

Η Unilever, στην οποία ανήκουν πολλές εταιρείες, όπως η Dove και η Hellmann's, ανακοίνωσε ότι οι πελάτες της προτιμούν φθηνότερες εναλλακτικές που έπληξαν τις πωλήσεις της.

Τα υποκείμενα έσοδα του ομίλου αυξήθηκαν κατά 5,2% τους τρεις μήνες έως τον Σεπτέμβριο, αφού η εταιρεία αύξησε τις τιμές της.

Αλλά ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας παραδέχτηκε ότι θα μπορούσε να τα είχε πάει καλύτερα και παρουσίασε ένα σχέδιο για την επιτάχυνση της ανάπτυξης.

Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις των παγωτών της Unilever μειώθηκαν κατά 10% το καλοκαίρι, κυρίως λόγω της κακοκαιρίας στην Ευρώπη και της επιλογής φθηνότερων προϊόντων από τους καταναλωτές. Αλλά αυτό αντισταθμίστηκε από την αύξηση των τιμών κατά περισσότερο από 8%, πράγμα που σημαίνει ότι τα έσοδα σε αυτό το τμήμα της επιχείρησης μειώθηκαν μόνο κατά περίπου 3%, αναφέρει το BBC

Σε άλλα σημεία η κρίση του κόστους ζωής φάνηκε να έχει πλήξει τον όμιλο, με τις πωλήσεις των κύβων ζωμού Knorr επίσης να μειώνονται, καθώς οι πελάτες στράφηκαν σε φθηνότερες μάρκες.

Ωστόσο, οι μάρκες ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας, όπως η Dove και η Vaseline, αντιστάθηκαν στην τάση, με τις πωλήσεις να αυξάνονται σημαντικά.

Όπως και άλλες εταιρείες καταναλωτικών αγαθών, η Unilever δέχτηκε επικρίσεις καθώς αύξησε τις τιμές τα τελευταία χρόνια και είχε υψηλότερα κέρδη.

Το τρίμηνο έως τον Σεπτέμβριο, οι τιμές σε ολόκληρη την επιχείρηση αυξήθηκαν κατά 5,8% ενώ ο όγκος των πωλήσεων μειώθηκε κατά 0,6%, που σημαίνει ότι οι καταναλωτές πλήρωσαν περισσότερα χρήματα για λιγότερα προϊόντα.

παγωτόειδήσεις τώραπωλήσειςκακοκαιρίακαλοκαίρι