Ο Same84... σκοράρει με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο στην Αγία Βαρβάρα
Μαρία ΡιτζαλέουΟ Same84 αγαπάει τον Γιάννη Αντετοκούνμπο. Είναι ο δημιουργός του εμβληματικού ανοιχτού γηπέδου στα Σεπόλια, αλλά και σε πολυκατοικία στην ίδια περιοχή και αυτές τις μέρες ολοκλήρωσε μια ακόμη δημόσια τοιχογραφία στο δήμο Αγίας Βαρβάρας στη δυτική Αττική. Ο δημιουργός συνεργάζεται για πολλοστή φορά με την UrbanAct, τα μέλη της οποίας ξεκινούν μια δυναμική συνεργασία με τον συγκεκριμένο δήμο.
Την Τρίτη 23 Ιουνίου παρέδωσε τρεις μεγάλες τοιχογραφίες του, σε έναν μοναδικό χώρο, τον οποίο διαμορφώνει ο δήμος Αγίας Βαρβάρας για πάρκο αθλοπαιδιών στην Π. Πατρών Γερμανού με Ρήγα Φεραίου.
«Ο πυρήνας της τριλογίας του έργου μου, αφορά την συνεχή διεκδίκηση των ονείρων μας», δήλωσε ο εικαστικός δημιουργός -απεκδύεται τον τίτλο του street artist-, από την Αθήνα, που με τα έργα του έχει κατακτήσει όλη τη χώρα.
Στην πρώτη τοιχογραφία απεικονίζεται ο Γιάννης Αντετοκούνμπο σε αγώνα της Εθνικής Ελλάδος να διεκδικεί με πάθος να σκοράρει, παρά το στενό διπλό μαρκάρισμα των αντιπάλων του. Και δείχνει να μην επηρεάζεται και να συνεχίζει με ακόμη μεγαλύτερη πυγμή, προκειμένου να πετύχει το στόχο του. Ο Αντετοκούνμπο είναι ένα αγαπημένο θέμα για τον Same84, που απέσπασε τα εύσημα από τον παίκτη του NBA για το έργο του στα Σεπόλια και θέλησε για άλλη μια φορά να εμπνεύσει τη νέα γενιά.
Στη δεύτερη τοιχογραφία απεικονίζεται ένα μικρό κορίτσι που ακουμπάει το κεφάλι του στα χέρια του και χαμογελαστό κοιτάζει μπροστά. «Στο φόντο κυριαρχούν λεπτομέρειες από την Γκουέρνικα -ένα από τα διασημότερα έργα του Πάμπλο Πικάσο-, σε αντίθεση με το προηγούμενο χαρούμενο πλάνο του κοριτσιού, θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να δείξουμε ότι παρ’ όλους τους «πολέμους» και τις δυσκολίες που βρίσκονται ακόμη και στην καθημερινότητα μας, συνεχίζουμε και δεν σταματάμε να ονειρευόμαστε», ανέφερε ο δημιουργός.
Στη τρίτη και τελευταία τοιχογραφία απεικονίζεται μια νεαρή κοπέλα η οποία γυρίζει το κεφάλι της προς τα πίσω σαν να θέλει να μας κοιτάξει στα μάτια, να μας μιλήσει και να μας παροτρύνει να την ακολουθήσουμε στο δρόμο των χρωματιστών ονείρων, της ελπίδας. Και εδώ, και σαν ενοποιητικό στοιχείο με την προηγούμενη τοιχογραφία υπάρχουν στοιχεία της Γκουέρνικα, τα οποία υποδηλώνουν, τους «πολέμους» και τις δυσκολίες που βιώνουμε.
Το έργο έχει ήδη αφήσει το στίγμα του στην περιοχή και στην πόλη, και αποτελεί το πρώτο κομμάτι του παζλ για ένα διαφορετικό, πρωτοποριακό πάρκο για τους πολίτες. Το πρόγραμμα συνεχίζεται με νέες τοιχογραφίες και νέους καλλιτέχνες που θα ανακοινωθούν σύντομα. Ο δήμος Αγίας Βαρβάρας στήριξε το όλο εγχείρημα, οι κάτοικοι-ιδιοκτήτες των κτιρίων συμμετείχαν με τη σύμφωνη γνώμη τους και ο καλλιτέχνης λαμβάνοντας υπόψιν του και τη χρήση των εν λόγω χώρων, δημιούργησε τα προσχέδια για τις τρεις επιφάνειες, εν ήδη τριλογίας: «Διεκδίκηση- Όνειρο- Ελπίδα».
- ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ και οι κινήσεις των στρατοπέδων
- ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
- Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
- Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά