e-ΕΦΚΑ: Αλλαγές στο ωράριο - Πώς θα γίνεται η εξυπηρέτηση των πολιτών
NewsroomΔιευκρινίσεις για την εξυπηρέτηση των πολιτών παρέχει ο Ηλεκτρονικός Εθνικός Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης (e-ΕΦΚΑ). Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το ωράριο εξυπηρέτησης των συναλλασσομένων από τις υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ είναι από τις 08:00 έως τις 14:00.
Ωστόσο, για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών, από τη Δευτέρα 13 Ιουλίου 2020, διαχωρίζεται το ωράριο εξυπηρέτησης του κοινού σε ωράριο με ραντεβού και ωράριο με σειρά προτεραιότητας, ως εξής:
- Εξυπηρέτηση, κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού ή κατόπιν αποστολής μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email), κάθε Τρίτη και Πέμπτη από τις 8.00 έως τις 10.00. Για τον καλύτερο προγραμματισμό, η μέση διάρκεια του ραντεβού υπολογίζεται στα 6 λεπτά ανά θέση εξυπηρέτησης.
- Εξυπηρέτηση με σειρά προτεραιότητας, κατόπιν προσέλευσης χωρίς ραντεβού, Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή από τις 8.00 έως τις 14.00, Τρίτη και Πέμπτη από τις 10.00 έως τις 14.00.
Σημειώνεται ότι, εφόσον τα αιτούμενα εβδομαδιαίως ραντεβού ξεπερνούν τα 24 ανά θέση εξυπηρέτησης, μπορεί να δεσμεύεται έως ένα επιπλέον δίωρο κάθε Τετάρτη από τις 8.00 έως τις 10.00 για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων με ραντεβού.
Σε περίπτωση που, κατά τις ημέρες που εξυπηρετείται το κοινό με ραντεβού, ολοκληρωθούν τα προγραμματισμένα, πριν από τις 10.00, θα ξεκινά νωρίτερα η εξυπηρέτηση του κοινού με σειρά προτεραιότητας. Όσον αφορά στα μέτρα που κοινοποιήθηκαν με το υπ' αριθμ. 118461/12/06/2020 έγγραφο (μέτρα προστασίας), αυτά εξακολουθούν να ισχύουν, ως έχουν.
- Νέα μέτρα για την ακρίβεια στο ρεύμα προανήγγειλε ο Μητσοτάκης: Έκτακτο τέλος στους παραγωγούς ενέργειας για επιδότηση τον Αύγουστο
- Πειραιάς: Εμπλεκόμενος στην δολοφονία Λυγγερίδη ο 20χρονος σύντροφος της ανήλικης που μαχαίρωσε 19χρονη
- ΗΠΑ: Εκτός περιμέτρου ασφαλείας το κτίριο από το οποίο ο δράστης πυροβόλησε τον Τραμπ - «Παταγώδης αποτυχία»
- Ιστορική στιγμή: Η σπανιότερη φάλαινα στον κόσμο μπορεί να ξεβράστηκε σε παραλία - Δεν την είχε συναντήσει ποτέ άνθρωπος