Θεσσαλονίκη: Εισπρακτική εταιρεία καλεί συνεχώς οφειλέτη για 50 ευρώ παρότι νοσηλεύεται με κορονοϊό
Ρωμανός ΚοντογιαννίδηςΓεγονός απερίγραπτης αναλγησίας και απανθρωπιάς λαμβάνει χώρα από το απόγευμα της Τετάρτης 31 Μαρτίου στη Θεσσαλονίκη με πρωταγωνίστρια εισπρακτική εταιρεία, η οποία καλεί επανειλημμένα 70χρονο, προκειμένου να εξοφλήσει χρέος του, παρά το γεγονός ότι ο οφειλέτης νοσηλεύεται με covid-19 σε νοσοκομείο της πόλης.
Αν και ο οφειλέτης τους ενημέρωσε ότι βρίσκεται στο κρεβάτι του πόνου αγωνιώντας για τη ζωή του, οι υπάλληλοι της εισπρακτικής εταιρείας δεν πτοήθηκαν. Δείχνοντας παντελή αδιαφορία για την κατάσταση της υγείας του οφειλέτη, εξακολούθησαν να τον καλούν, υπενθυμίζοντάς του το χρέος του και κάνοντάς του διάφορες προτάσεις για την εξόφλησή του.
Εξαλλος ο οφειλέτης αναγκάστηκε να ενεργοποιήσει τη δόνηση του κινητού του, προκειμένου να αποφύγει την ενόχληση, ωστόσο κάθε λίγο έβλεπε στην οθόνη του τηλεφώνου του το νούμερο της εισπρακτικής εταιρείας, η οποία συνέχιζε να τον καλεί. Να σημειωθεί ότι η περίπτωση του συγκεκριμένου οφειλέτη εκκρεμεί δικαστικά, αφού δεν έχει ακόμα τελεσιδικήσει, οπότε ουσιαστικά η εισπρακτική εταιρεία δεν είχε λόγο να τον καλέσει.
Το γεγονός δημοσιοποιεί ο δικηγόρος του οφειλέτη, Δημήτρης Αλβανός, ο οποίος μίλησε με τον πελάτη του, προσπάθησε να τον καθησυχάσει και του είπε ότι μόλις αποκατασταθεί η υγεία του, θα καταθέσουν αγωγή σε βάρος της εισπρακτικής εταιρείας, ζητώντας αποζημίωση για το απίστευτο περιστατικό.
«Ο πελάτης μου έστειλε σε μένα μήνυμα και μου είπε ότι εισπρακτική εταιρεία τον ενοχλεί συνεχώς, αν και ο ίδιος νοσηλεύεται σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης με κορονοϊό. Αν και τους ενημέρωσε για την κατάσταση της υγείας του, αυτοί συνεχίζουν να τον ενοχλούν. Τον πήρα τηλέφωνο και του είπα να κρατήσει το νούμερο που τον καλεί και τις ώρες των κλήσεων, ώστε, μόλις βγει από το νοσοκομείο, να καταθέσουμε αγωγή. Ο άνθρωπος έβαλε το κινητό του στη δόνηση, αλλά η εισπρακτική εταιρεία συνέχισε να τον καλεί συνεχώς. Η ενόχληση ξεκίνησε την Τετάρτη και συνεχιζόταν και την Πέμπτη, τουλάχιστον μέχρι την τελευταία φορά που μίλησα μαζί του. Εκτός από το θέμα της υγείας του πελάτη, υπάρχει και ξεκάθαρη παραβίαση των προσωπικών δεδομένων. Είναι δυνατόν να δίνει μάχη για τη ζωή του και να τον παίρνουν τηλέφωνο, για να του πουν ότι χρωστάει 50 ευρώ;», λέει στο ethnos.gr κ. Αλβανός.
Κι άλλες περιπτώσεις
Κατά τον ίδιο, αν και κραυγαλέα η περίπτωση του πελάτη του, δεν είναι η μοναδική που εισπρακτικές, εταιρείες, δείχνοντας απίστευτη απανθρωπιά, ενοχλούν επανειλημμένα οφειλέτες, αν και οι τελευταίοι αντιμετωπίζουν πολύ δύσκολες καταστάσεις.
«Γυναίκα συνάδελφός μου μού είπε ότι εισπρακτική εταιρεία τηλεφωνούσε στον πατέρα της για οφειλή, αν και εκείνος τους ενημέρωσε ότι εκείνη τη στιγμή δίνει αίμα σε νοσοκομείο. Επίσης, στον πρόσφατο σεισμό της Λάρισας εισπρακτική εταιρεία τηλεφωνούσε σε οφειλέτη, παρά το γεγονός ότι εκείνος ήταν σεισμοπαθής και είχε περάσει μεγάλο σοκ. Η δημοσιοποίηση τέτοιων περιπτώσεων θα κάνει μεγάλο καλό, διότι το μόνο που φοβούνται αυτές οι εταιρείες, είναι η δημοσιότητα. Το θέμα των ενοχλήσεων θα μπορούσε εύκολα να λυθεί, αν υπήρχε νόμος που όριζε την επιβολή προστίμων στις εισπρακτικές εταιρείες», τονίζει ο κ. Αλβανός.
- ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ και οι κινήσεις των στρατοπέδων
- ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
- Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
- Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά