Θεσσαλονίκη: Στα ΚΤΕΛ 6 γραμμές του ΟΑΣΘ - Αναλυτικά τα δρομολόγια
Τίμος ΦακαλήςΚαι με τη βούλα αναλαμβάνει έξι δρομολόγια του ΟΑΣΘ το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης. Πρόκειται για 6 λεωφορειακές γραμμές της υπαίθρου του νομού Θεσσαλονίκης τις οποίες εκτελούσαν λεωφορεία του ΟΑΣΘ και αναλαμβάνουν στο εξής λεωφορεία του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης όπως γινόταν πριν από την επέκταση της περιοχής εξυπηρέτησης από τον ΟΑΣΘ η οποία είχε γίνει σε δύο φάσεις, το 2003 και το 2011.
Η σχετική απόφαση υπογράφτηκε την Τετάρτη (16/01) από τον υπουργό Μεταφορών και Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη ο οποίος αναθέτει στον ΟΣΕΘ (Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης) να υπογράψει τη σύμβαση εκτέλεσης του συγκοινωνιακού έργου με τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης.
Πρόκειται για τις λεωφορειακές γραμμές 85, 86, 89, 90, 91,92. Στην απόφαση αυτή προχώρησε το υπουργείο Μεταφορών προκειμένου ο ΟΑΣΘ να εξοικονομήσει λεωφορεία για να καλύψει τις ανάγκες, κυρίως του πολεοδομικού συγκροτήματος, στις οποίες αδυνατεί να ανταποκριθεί.
Τα δρομολόγια που αναλαμβάνει στο εξής το ΚΤΕΛ είναι:
1. Θεσσαλονίκη-Ευαγγελίστρια με ενδιάμεσες στάσεις σε Λητή, Άσσηρο, Κριθιά, Δορκάδα, Λευκοχώρι, Ξυλόπολη
2. Θεσσαλονίκη-Λαγκαδίκια με ενδιάμεσες στάσεις Καβαλάρι, Άγιος Βασίλειος-Βασιλούδι, Λαγυνά, Αδραμέρι
3. ΚΤΕΛ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ-Άγιος Αθανάσιος, Γέφυρα, Βαθύλακκος-Διασταύρωση Νέου Αγιονερίου-Πρόχωμα-Καστανάς-Ακροπόταμος
4. Μάλγαρα-Κουφάλια με ενδιάμεσες στάσεις Χαλκηδόνα, Παρθένι, Άδενδρο, Βραχιά-Κύμινα
5. Λαγκαδάς-Ανάληψη με ενδιάμεσες στάσεις Κολχικό, Δρακόντιο, Ανάληχη, Περιβολάκι
6. Κουφάλια-Άθυρα-Λιβαδίτσα-Ραχώνα
Σύμφωνα με πληροφορίες η εκχώρηση του συγκοινωνιακού έργου στο ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης δεν πρόκειται να αυξήσει την τιμή του εισιτηρίου που σήμερα είναι στο 1 ευρώ.
- Στο έλεος κακοκαιρίας η Γαλλία: Σφοδρές πλημμύρες και διακοπές ρεύματος - Εικόνες που κόβουν την ανάσα
- Συναγερμός στη Βουλγαρία: Ξέσπασμα της γρίπης των πουλερικών - Πάνω από 7.500 μολυσμένα σε ορνιθοτροφείο
- Κυψέλη: Συνελήφθη 14χρονος φιλοξενούμενος σε δομή - Έκρυβε στο στρώμα ναρκωτικά
- Δήμαρχος απαγορεύει τους κάκτους σε κτίρια της Γερμανίας - Ποιος ο λόγος