Ελλάδα|09.02.2022 10:10

Τα μυστήρια του «πολλαπλού βιβλίου»: «ένα δείγμα αγοραίας πολλαπλότητας»;

Newsroom

Έχουμε, ήδη, ασχοληθεί διεξοδικά, σε άλλη ανάρτηση, με την επαναφορά της επινόησης του «πολλαπλού βιβλίου», μετά από 30 χρόνια! Τι έχει συμβεί ώστε να θεωρείται ότι οι συνθήκες, πλέον, επιτρέπουν την επαναφορά ενός μέτρου που είχε εγκαταλειφθεί και είχε απορριφθεί, με τα αδιέξοδα του εξεταστικού και τους ανταγωνισμούς των εκδοτών! Πάντως, είχε γίνει και απόπειρα, στα τέλη της δεκαετίας του 1990 για ίδρυση και λειτουργία και «σχολικών βιβλιοθηκών». Κι αυτή ακυρώθηκε. Μάλλον, οι κυβερνώντες, στο μεταίχμιο της μετάβασης στην ψηφιακή διακυβέρνηση και τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό, κάτι θα βλέπουν στην προοπτική συνύπαρξης του σχολικού βιβλίου σε παράλληλη μορφή, έντυπη και ψηφιακή. Πάντως, απολύτως ελεγχόμενη. Οι νέες μορφές κοινωνικών διακρίσεων και οι βίαιες πολιτικές παραπέρα υπονόμευσης της δημόσιας εκπαίδευσης, υπέρ των ιδιωτικών επιχειρήσεων εκπαιδευτικών υπηρεσιών, θα αλλάξουν ριζικά το χάρτη της δημόσιας εκπαίδευσης, κάτι που θα πλήξει ιδιαιτέρως τα παιδιά από μη προνομιούχα κοινωνικά στρώματα,

διαβάστε περισσότερα εδώ

βιβλίαειδήσεις τώρα