Ελλάδα|03.11.2023 22:15

Πόσα χρήματα κερδίζει ένας influencer στα social media - Χρυσές δουλειές σε TikTok και Instagram

Newsroom

Χρυσές δουλειές κάνουν οι influencer στα social media τόσο από το Instagram όσο και από το TikTok, που είναι η νέα τάση στους νέους. Για αυτό το λόγο, γνωστά πρόσωπα με χιλιάδες ακολούθους έχουν μπει στο μικροσκόπιο της ΑΑΔΕ για φοροδιαφυγή.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» του Open στο TikTok:

  • Οι Nano influencers (1.000-10.000 ακόλουθοι) παίρνουν 750 ευρώ για κάθε ποστ.
  • Οι Micro influencers (10.000-50.000 ακόλουθοι) 1.400 ευρώ για κάθε ποστ.
  • Οι Mid-tier influencers (50.000-500.000 ακόλουθοι) 2.800 ευρώ για κάθε ποστ.
  • Οι Macro influencers (500.000 -1 εκατ. ακόλουθοι) 4.700 ευρώ για κάθε ποστ.

Σημειώνεται πως αυτές είναι οι μετρήσεις του εξωτερικού στο TikTok.

Αντίστοιχα, στο Instagram, ένας influencer κερδίζει:

  • Έως 100.000 ακόλουθοι, 400 ευρώ για κάθε ποστ.
  • Έως 500.000 ακόλουθοι, 5.000 ευρώ για κάθε ποστ.
  • Έως και άνω 1.000.000 ακόλουθοι, 10.000 ευρώ για κάθε ποστ.

Σημειώνεται πως ο κατάλογος αυτός είναι ενδεικτικός και δεν σημαίνει πως όλοι οι stars των social media χρεώνουν για διαφημίσεις εταιρειών τα ίδια ποσά.

Στα χέρια της ΑΑΔΕ περίπτωση φοροδιαφυγής από influencer 

«Είχαμε περίπτωση (φοροδιαφυγής) influencer που υπέβαλε κιόλας δήλωση συμμόρφωσης δηλαδή έκανε δήλωση με την οποία συμφώνησε με το αποτέλεσμα. Έχουμε και άλλες περιπτώσεις που αυτή τη στιγμή ελεγκτικά είναι σε εξέλιξη και θα πούμε περισσότερα όταν είναι κατάλληλος ο χρόνος», ανέφερε ο διοικητής ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής σε συνέντευξή του στα «Παραπολιτικά 90,1» ενώ σχετικά με τους influencers πρόσθεσε πως:

«Φαίνεται ότι η αγορά έχει διαμορφώσει και τιμοκαταλόγους ανάλογα με το πόσους followers έχει ο καθένας αυτό για εμάς είναι μια πληροφορία η οποία μας βοηθάει να κάνουμε αυτό που λέμε έμμεση τεχνική ελέγχου… Για εμάς είναι πάρα πολύ σημαντικό στους ελέγχους μας να πηγαίνουμε διαβασμένοι πρέπει αν φύγουμε από το μοντέλο του “βγαίνω παγανιά και ότι βρω”. Πρέπει όταν χτυπάμε μια πόρτα να ξέρουμε από πριν ποια πόρτα είναι αυτή που χτυπάμε και τι πάμε να βρούμε».

TikTokδιαφημίσειςinstagraminfluencerειδήσεις τώρα