Ελλάδα
|
05.04.2019 19:49
Η τηλεόραση δημιουργεί και αισθήματα
Ζωή ΚατσιγιάννηΤα κανάλια έχουν συναίσθημα. Και δεν είναι άλλο από εκείνο που έχουν οι τηλεθεατές για εκείνα. Οι ιδιωτικοί σταθμοί εθνικής εμβέλειας βρέθηκαν στο επίκεντρο ποιοτικής έρευνας (την οποία διενήργησε προσφάτως η Ira Media) για το συναισθηματικό αποτύπωμά τους.
Τα προφίλ των καναλιών διαμορφώθηκαν από αξίες, δύο εκ των οποίων κλήθηκε να επιλέξει καθένας από όσους συμμετείχαν στην έρευνα, θεωρώντας ότι αντιπροσωπεύουν καλύτερα κάθε κανάλι (AΝΤ1, Alpha, ΣΚΑΪ, Star, Open TV).
Συμμετείχαν 304 άτομα, μοιρασμένα σχεδόν στη μέση ως προς το φύλο (52% άνδρες-48% γυναίκες, από 18 ετών), καλύπτοντας παράλληλα μια ευρεία γκάμα δημογραφικών χαρακτηριστικών (επαγγελματική και οικογενειακή κατάσταση, αριθμός μελών οικογένειας, μόρφωση).
Διαβάστε ακόμη
- CNN: Ο θάνατος του Σινουάρ αναγεννά τις προσπάθειες των ΗΠΑ να βάλουν τέλος στον πόλεμο του Ισραήλ: Μήπως είναι μάταιος κόπος;
- Reuters: Το «φονικό σάντουιτς» που ακρωτηρίασε την Χεζμπολάχ - Η Μοσάντ κατασκεύασε και πούλησε τους βομβητές
- Σάλος για ψευτο-ιερέα στο Αιγάλεω: Ακυρώνονται εκατοντάδες γάμοι που τέλεσε
- Κακοκαιρία: 70 θανατηφόρες πλημμύρες τα τελευταία 45 χρόνια στην Ελλάδα – Οι πιο επικίνδυνοι μήνες