Ελλάδα | 14.05.2019 13:34

Της έκλεβαν από το σπίτι νερό για να φτιαχτεί δρόμος - Δεν ήξερε πού να απευθυνθεί

Newsroom

Όταν δεν ξέρεις σε ποια δημόσια υπηρεσία θα πρέπει να αποταθείς για κάποιο τυχόν πρόβλημα που αντιμετωπίζεις, απευθύνεσαι για σιγουριά στην «Καθημερινότητα».

Σε αυτό το συμπέρασμα φαίνεται ότι έχουν καταλήξει οι πολίτες εάν κρίνει κανείς από τα δεκάδες αιτήματα που λαμβάνει καθημερινά η πρωτοποριακή υπηρεσία που λειτουργεί εδώ και περίπου δυόμιση χρόνια μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας www.kathimerinotita.gov.gr και έχει συσταθεί από τον υπουργό Επικρατείας Αλέκο Φλαμπουράρη.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της παραδοχής αποτελεί μια κυρία από μεγάλη πόλη της Κεντρικής Μακεδονίας που διαπίστωσε με έκπληξη ότι ιδιωτική τεχνική εταιρεία που είχε αναλάβει την ανάπλαση του δρόμου έξω από το σπίτι της, έκλεβε νερό από το δίκτυό της!

«Η βρύση βρίσκεται στον εξωτερικό τοίχο και το νερό που έπαιρναν δεν ήταν για τον… καφέ τους, αλλά για το τσιμέντο που χρησιμοποιούν στην κατασκευή του έργου τους» ανέφερε χαρακτηριστικά στην Ομάδα της Καθημερινότητας, προσθέτοντας ότι «απευθύνομαι σε εσάς για να μου πείτε ποιος έχει την αρμοδιότητα ελέγχου για όλα αυτά, διότι ψάχνοντας στην ιστοσελίδα του Δήμου της Κεντρικής Μακεδονίας  δεν κατάφερα να βρω κάποια υπεύθυνη υπηρεσία ομοίως και σε κάποια τηλέφωνα που κάλεσα».

Μόλις έφθασε στην Καθημερινότητα το αίτημα, έγιναν όλες οι προβλεπόμενες σε αυτές τις περιπτώσεις ενέργειες. Αναζητήθηκαν οι υπεύθυνοι, που ήταν η Διεύθυνση Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων του δήμου, ενώ γνωστοποιήθηκαν και τα στοιχεία της εταιρείας που είχε αναλάβει το τεχνικό έργο.

Κατόπιν, ενημερώθηκε ο πολίτης για τα δικαιώματα που έχει και εν τέλει συμφωνήθηκε, τόσο από την πλευρά της καταγγέλλουσας όσο και της ιδιωτικής εταιρείας, να καλυφθεί από τη δεύτερη η όποια οικονομική διαφορά προκύψει στον επόμενο λογαριασμό της ΕΥΔΑΠ για το νερό που χρησιμοποιήθηκε.   

καθημερινότητα