Μετρό Θεσσαλονίκης: Καθυστέρηση στην επέκταση προς Δυτικές Συνοικίες
H επέκταση περιλαμβάνει 9 νέους υπόγειους σταθμούς με τα ίδια χαρακτηριστικά της βασικής γραμμής, δηλαδή με μήκος περίπου 60 μέτρων και κεντρική αποβάθρα.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
![](http://cdn.ethnos.gr/imgHandler/875/cee34fa7-702c-40f5-9a53-952f01599f9f.jpg)
Ένα μήνα πίσω πάει ο διαγωνισμός για τις πρόδρομες εργασίες για την μεγάλη επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης στις δυτικές συνοικίες.
Η δημοπράτηση θα πραγματοποιηθεί στις 29 Αυγούστου (από 29 Ιουλίου αρχικά) και η αποσφράγιση θα γίνει στις 30 Αυγούστου (από 30 Ιουλίου αρχικά). Αντικείμενο του έργου είναι η εκπόνηση των απαιτούμενων μελετών, η εκτέλεση των αρχαιολογικών εργασιών, των διερευνητικών εργασιών των δικτύων κοινής ωφελείας, των εργασιών κυκλοφοριακών παρακάμψεων και λοιπών απαιτούμενων εργασιών, στους χώρους του έργου της βορειοδυτικής επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης, καθώς και στον χώρο επέκτασης του αμαξοστασίου Πυλαίας.
Η επέκταση
Η επέκταση αυτή έχει κυκλική χάραξη, που ξεκινά από τον τερματικό σταθμό «Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός» και καταλήγει στον σταθμό «Δημοκρατία». Πρόκειται για μία κυκλική επέκταση με μήκος περίπου 11 χλμ. και εξυπηρετεί τους δήμους «Αμπελοκήπων – Μενεμένης», «Κορδελιού – Ευόσμου», «Παύλου Μελά» και «Νεάπολης – Συκεών».
H επέκταση περιλαμβάνει εννέα νέους υπόγειους σταθμούς με τα ίδια χαρακτηριστικά της βασικής γραμμής, δηλαδή με μήκος περίπου 60 μέτρων και κεντρική αποβάθρα. Οι σταθμοί που προβλέπονται μετά τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό είναι οι: ΕΠΤΑΛΟΦΟΣ, ΜΕΝΕΜΕΝΗ, ΚΟΡΔΕΛΙΟ, ΕΥΟΣΜΟΣ, ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ, ΠΟΛΙΧΝΗ, ΝΕΑΠΟΛΗ και θα επιστρέφει στον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό.
Ο διαγωνισμός αφορά στην ανάθεση με συμφωνία – πλαίσιο, της σύμβασης κατασκευής έργου, με τίτλο: «Αρχαιολογικές εργασίες, συμπληρωματικές τοπογραφικές εργασίες και διερεύνηση δικτύων Ο.Κ.Ω., της βορειοδυτικής επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης» και περαιτέρω, στη σύναψη με τον επιλεγέντα ανάδοχο των επιμέρους συμβάσεων εκπόνησης των απαιτούμενων μελετών και εργασιών. Το κόστος του έργου ανέρχεται σε 18,6 εκατ.ευρώ (ποσό με ΦΠΑ, ποσό χωρίς ΦΠΑ 15 εκατ.ευρώ).
Η διάρκειά του εκτιμάται σε 24 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.
Η χρηματοδότηση του έργου προέρχεται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και Φορέας Υλοποίησης του είναι η Αττικό Μετρό.
Τραμπ: Αλλάζει στρατηγική με την Χάρις στο επίκεντρο - Γιατί η απόσυρση Μπάιντεν ήταν το χειρότερο σενάριο για εκείνον
Σουδάν: Γυναίκες αναγκάζονται να κάνουν σεξ με στρατιώτες με αντάλλαγμα φαγητό για τις οικογένειές τους
Βίντεο - σοκ από το Μεξικό: Εκτέλεσαν τον αξιωματικό που τα έβαλε με το οργανωμένο έγκλημα
Ντέμη Γεωργίου: Πέθανε η πρώην παίκτρια του Masterchef
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr