Eurovision 2022: Η τραγουδίστρια της Αλβανίας σχημάτισε τον αετό επί σκηνής - Ο αποκλεισμός και οι αντιδράσεις
NewsroomΗ Αλβανία ήταν η πρώτη χώρα που εμφανίστηκε στη σκηνή του Pala Olimpico στον Α΄ Ημιτελικό του 66ου διαγωνισμού της Eurovision που διεξήχθη στο Τορίνο και παρά το γεγονός πως φάνταζε ως φαβορί, τελικά αποκλείστηκε.
H εκπρόσωπος της χώρας, Ronela Hajati, τραγούδησε το «Sekret» ξεσηκώνοντας το κοινό με το τραγούδι αλλά και τον χορό της. Η τραγουδίαστρια επέλεξε ένα αποκαλυπτικό ρούχο και με τη συνοδεία τεσσάρων ημίγυμνων ανδρών και μιας γυναίκας έκανε δυναμική έναρξη στον διαγωνισμό κρατώντας ίδια τη χορογραφία παρά τις συστάσεις που της είχαν γίνει να την αλλάξει μετά την πρώτη πρόβα.
Τα αρνητικά σχόλια που δέχθηκε η Ronela Hajati
Κατά τις δοκιμές, η εμφάνιση της Αλβανίας βρέθηκε στο επίκεντρο αρνητικών κριτικών τόσο για τις στιλιστικές επιλογές της Ronela Hajati όσο και για τη χορογραφία, η οποία σε ορισμένα σημεία της χαρακτηρίστηκε από «προκλητική» έως και «κιτς».
Τα αρνητικά σχόλια, μάλιστα, ήταν τόσα πολλά που σε σχετική ανάρτηση στο Twitter που διέγραψε αργότερα, η Ronela Hajati έγραψε: «Μου λείπει το στούντιό μου, το να φτιάχνω μουσική, οι συναυλίες μου, οι θαυμαστές μου! Δούλεψα πάνω σε κάθε λεπτομέρεια για πέντε μήνες και οι άνθρωποι είναι τόσο δυσαρεστημένοι από εμένα. Αυτό είναι το μόνο που μπορώ να κάνω, λυπάμαι! Ας τελειώσει αυτό το συντομότερο, κλείστε την τηλεόραση όταν όλη αυτή η σκ... εμφάνιση προβληθεί, γιατί έτσι θα την ξεχάσετε πιο γρήγορα!».
Οπως ήταν αναμενόμενο το Twitter είχε πολλά να πει και μετά την εμφάνιση της τραγουδίστριας στον Ημιτελικό
- Η... απώλεια βιντεοληπτικού υλικού «εξαφανίζει» τους υπεύθυνους για τα Τέμπη - Τα κραυγαλέα λάθη που στοιχειώνουν τη δικογραφία
- ΕΣΥ: Αλλαγές στον νόμο Κεραμέως για την επιλογή στελεχών στο δημόσιο ετοιμάζει η κυβέρνηση - Τι είπε ο Άδωνις Γεωργιάδης
- Οι πρώτες κινήσεις της κυβέρνησης μετά τη διαγραφή Σαμαρά - Τέλος στα σενάρια για πρόωρες κάλπες
- Πού θα ταξιδέψουν οι Έλληνες την περίοδο των Χριστουγέννων - Μέχρι 10% η αύξηση στο κόστος των αποδράσεων