«Δε θα μπορούσα να είμαι ζευγάρι με τον Κωνσταντάρα, ήμασταν αταίριαστοι ως χαρακτήρες» - Όσα είπε η Μάρω Κοντού για τον αείμνηστο ηθοποιό
NewsroomΓια τον αείμνηστο Λάμπρο Κωνσταντάρα μίλησε σε συνέντευξή της η Μάρω Κοντού. Οι δύο ηθοποιοί καταγράφηκαν στο ασυνείδητο του κοινού ως εμβληματικό ζευγάρι από τις αμέτρητες φορές που συνεργάστηκαν σε ταινίες της χρυσής εποχής του ελληνικού κινηματογράφου, και η ηθοποιός, στη συνέντευξή της στο περιοδικό ΟΚ!, αναφέρθηκε στη σχέση που είχαν σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο.
Όπως παραδέχτηκε η Μάρω Κοντού μετά από σχετική ερώτηση, δεν έχει μυστικά. «Μπα! Θυμάμαι ότι μια φορά ήμασταν τουρνέ κάπου έξω από την Καβάλα. Και στην ταβέρνα που καθίσαμε τα ήξεραν όλα για όλους. Για τον Κωνσταντάρα, για την Καρέζη, όλα τα γνώριζαν καλύτερα κι από μένα που συνεργαζόμουν μαζί τους», σημείωσε.
Ήμασταν αταίριαστοι ως χαρακτήρες αλλά πολύ ταιριαστοί ως επαγγελματίες
Αναφερόμενη, στην πορεία της συνέντευξης, στον Λάμπρο Κωνσταντάρα, η ίδια είπε: «Κάποια στιγμή με πλησίασε μια γιαγιά και με ρώτησε: "Γιατί δεν τον παντρεύεσαι τον Κωνσταντάρα;"."Βρε, χριστιανή μου" προσπαθούσα να της εξηγήσω. "Είναι παντρεμένος ο άνθρωπος και είμαι παντρεμένη κι εγώ". Εκείνη όμως επέμενε: "Θα ήσασταν ωραίο ζευγάρι. Έπρεπε να τον έχεις παντρευτεί τον Λάμπρο". Με τον Λάμπρο με ήθελαν. Μα και τις πιο πολλές ταινίες μου μαζί του τις έχω κάνει», υπογράμμισε και, στη συνέχεια, παραδέχτηκε ότι, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, δε θα μπορούσε να είναι ζευγάρι με τον μεγάλο ηθοποιό. «Όχι, ήμασταν αταίριαστοι ως χαρακτήρες. Αλλά πολύ ταιριαστοί ως επαγγελματίες. Ήταν ταλαντούχος πολύ ο Λάμπρος», είπε.
- Η... απώλεια βιντεοληπτικού υλικού «εξαφανίζει» τους υπεύθυνους για τα Τέμπη - Τα κραυγαλέα λάθη που στοιχειώνουν τη δικογραφία
- ΕΣΥ: Αλλαγές στον νόμο Κεραμέως για την επιλογή στελεχών στο δημόσιο ετοιμάζει η κυβέρνηση - Τι είπε ο Άδωνις Γεωργιάδης
- Οι πρώτες κινήσεις της κυβέρνησης μετά τη διαγραφή Σαμαρά - Τέλος στα σενάρια για πρόωρες κάλπες
- Πού θα ταξιδέψουν οι Έλληνες την περίοδο των Χριστουγέννων - Μέχρι 10% η αύξηση στο κόστος των αποδράσεων