Lifestyle|12.07.2022 14:00

Claim to Fame: Συγγενείς διασημοτήτων «εισβάλλουν» σε νέο ριάλιτι σόου

Newsroom

«Μπορεί να νομίζατε ότι τα ριάλιτι σόου στην τηλεόραση έφτασαν στην αναξιοπρεπή κορύφωσή τους με το The Masked Singer- μια σειρά στην οποία διάφορες διασημότητες έπρεπε να κάνουν καραόκε ντυμένοι με τη μάταιη ελπίδα ότι κάποιος - οποιοσδήποτε - θα αναγνώριζε και θα θυμόταν. Ήταν εξαιρετικά απελπιστικό, αλλά τα καλά νέα είναι ότι η βιομηχανία της ριάλιτι τηλεόρασης μόλις αποκάλυψε ένα ολοκαίνουργιο επίπεδο απελπισίας, το οποίο μας έρχεται με τη μορφή της νέας σειράς του ABC, Claim to Fame» γράφει ο Stuart Heritage στον Guardian, αναφερόμενος στο νέο ριάλιτι που ξεκίνησε την Δευτέρα και στο οποίο δεν εμφανίζονται στην πραγματικότητα διασημότητες, αλλά... συγγενείς τους.

Όπως αναφέρει ο αρθρογράφος, οι «σταρ» του νέου αυτού ριάλιτι ανήκουν όλοι σε μια «πολύ χειρότερη δημογραφική ομάδα: ανθρώπους που σχετίζονται με διασημότητες». Είναι όλοι τους αδέρφια, ή παιδιά, ή εγγόνια πολύ διάσημων ανθρώπων, και το κόλπο της σειράς είναι να μας βάζει (και τους άλλους διαγωνιζόμενους) να προσπαθούμε να ανακαλύψουμε την ταυτότητα του πιο γνωστού συγγενή τους.

Πρόκειται για ένα «βρώμικο βασίλειο». Είναι η «περιοχή» του Φρανκ Σινάτρα τζούνιορ. Είναι ο Τσετ Χανκς, ή ο Φρανκ Σταλόνε, ή οι περισσότεροι από τους αδελφούς Μπάλντουιν, ή όποια κι αν είναι η κόρη του Χαλκ Χόγκαν. Είναι σχεδιασμένο για να βγάλει από όλους τις χειρότερες παρορμήσεις σχετικά με τα προνόμια και τον νεποτισμό. Μια διαφορετική εκδοχή αυτής της σειράς θα είχε σφυρηλατήσει αυτή την οπτική γωνία ακόμη περισσότερο, χρησιμοποιώντας την για να προβάλλει τα απροσάρμοστα πλουσιόπαιδα που δεν χρειάστηκε ποτέ να προσπαθήσουν πολύ σκληρά για να λάβουν πολύ περισσότερα από τους υπόλοιπους.

Ευτυχώς, τουλάχιστον με βάση το πρώτο επεισόδιο, το Claim to Fame αποφεύγει αυτόν τον δρόμο. Παρ' όλα αυτά, εξακολουθεί να φέρει ένα στοιχείο χαμηλού επιπέδου τραγωδίας, αναφέρει ο αρθρογράφος του Guardian. Όλοι αυτοί οι άνθρωποι, σε κάποιο βαθμό, έχουν ζήσει τη ζωή τους στη σκιά μιας διασημότητας. Έχουν οριστεί για πάντα από την εγγύτητά τους με τη διασημότητα - όποιον έχουν συναντήσει ποτέ κατά τη διάρκεια ολόκληρης της ζωής τους έχει αναπόφευκτα ρωτήσει για τον διάσημο συγγενή τους - και η συμμετοχή τους στο σόου το κάνει ακόμα χειρότερο. Αυτή θα ήταν η ευκαιρία τους να λάμψουν, η μοναδική τους ευκαιρία να αποδείξουν στον κόσμο ότι ήταν κάτι περισσότερο από ένα παραμελημένο σκέλος στο οικογενειακό δέντρο, και όμως εδώ είναι, να προωθούν τις οικογενειακές τους διασυνδέσεις σε κάτι που ουσιαστικά ισοδυναμεί με ένα παιχνίδι για το σαλόνι.

Και δεν είναι ότι η σειρά προσπαθεί να το κρύψει αυτό. Τα πάντα σχετικά με το Claim to Fame φαίνεται να έχουν σχεδιαστεί για να παρουσιάζουν τους διαγωνιζόμενους ως πολίτες δεύτερης κατηγορίας. Μένουν όλοι μαζί, σε στυλ Big Brother, σε ένα σπίτι που κάποια στιγμή περιγράφεται ως «θρυλικό», παρόλο που είναι κυριολεκτικά απλώς το παλιό σπίτι της Katy Perry. Και η πρώτη δοκιμασία της σειράς περιλαμβάνει τον εξαναγκασμό των διαγωνιζομένων να λάβουν μέρος σε ένα σόου ταλέντων, το οποίο μοιάζει παράλογα σκληρό. Συγγενείς με άτομα που έχουν αξιοποιήσει έναν συνδυασμό δεξιοτήτων και σκληρής δουλειάς για να βγάλουν εκατομμύρια δολάρια, και το καλύτερο πράγμα που μπορούν να μας δείξουν είναι πώς μπορούν να φτιάξουν βασικά κοκτέιλ ή να χάσουν εύκολα σουτ στο μπάσκετ. «Είναι ζοφερό το θέαμα», αναφέρει χαρακτηριστικά το δημοσίευμα.

Ωστόσο, μόλις παραμεριστεί αυτό το κομμάτι, το Claim to Fame αρχίζει να αποκτά πραγματικό ενδιαφέρον. Επειδή κανένας από τους διαγωνιζόμενους δεν γνωρίζει ποιοι είναι οι άλλοι διαγωνιζόμενοι και η αποκάλυψη της πραγματικής τους ταυτότητας είναι ο μόνος τρόπος για να κερδίσουν το μεγάλο βραβείο. Ως εκ τούτου, όλοι τους πέφτουν γρήγορα στην απόλυτη παράνοια. Λένε ψέματα, διασταυρώνουν τις απόψεις τους, γράφουν συνεχώς στοιχεία στα σημειωματάριά τους. Δεν ησυχάζουν ούτε λεπτό. Είναι λίγο σαν να συμμετέχεις σε μια παρέα παίζοντας «Παλέρμο», μόνο που αντί να δολοφονηθεί το θύμα έχει έναν σταρ της δεκαετίας του 1970 για παππού.

«Το επίπεδο της χρήσης αμφιλεγόμενων μεθόδων που χρησιμοποιούν οι διαγωνιζόμενοι είναι γελοίο. Για παράδειγμα, μια γυναίκα είναι άμεσα αναγνωρίσιμη, χάρη στην έντονη σωματική της ομοιότητα με την αδελφή της, μια πολύ διάσημη αθλήτρια. Το προφανές θα ήταν να την βγάλει στο τέλος του πρώτου επεισοδίου για μια εύκολη νίκη. Όμως οι υπόλοιποι διαγωνιζόμενοι αποφασίζουν να την κρατήσουν στο τσεπάκι τους, επιλέγοντας άλλους λιγότερο αναγνωρίσιμους συμμετέχοντες, ώστε να μπορούν να τη χρησιμοποιήσουν ως κάρτα για να βγουν από τη φυλακή όταν τη χρειάζονται περισσότερο. Τώρα πρέπει να περάσει ολόκληρη τη σειρά ως μια νεκρή γυναίκα που περπατάει, και όλα αυτά χάρη στην τρελή αποφασιστικότητα ενός ατόμου που - αν έπρεπε να μαντέψω - είναι μάλλον η ξαδέρφη της Zendaya ή κάτι τέτοιο. Είναι ένας απόλυτα ψυχοπαθής τρόπος να ζεις τη ζωή σου. Είναι πανέξυπνος», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Stuart Heritage του Guardian. 

Kαι καταλήγει: «Δυστυχώς, έχω ήδη επενδύσει πλήρως στο Claim to Fame. Υπάρχει ένα επιχείρημα για να θεωρηθεί ένα σημαντικό κοινωνικό πείραμα σχετικά με το κόστος της φήμης στους ανθρώπους που σε περιβάλλουν, αλλά δεν θα το επιχειρήσω να το αποκαλέσω έτσι. Είναι ένα μάτσο άσχετοι που τρελαίνονται στο σπίτι της Katy Perry. Μερικές φορές αυτό είναι το μόνο που χρειάζεσαι».

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Προσωπικός γιατρός: Στις 500 έφθασαν οι εγγραφές των γιατρών – Προς αναβολή οι «ποινές» για τους πολίτες

ΑΠΘ: «Ξεκαθάρισμα λογαριασμών» πίσω από τους πυροβολισμούς βλέπει ο πρύτανης - Πώς μπήκαν στο campus οι δράστες

Τύμβος Μαραθώνα - Ραμνούντας - Αμφιαράειο: Μετά από 7.000 χρόνια ανοίγει ο δρόμος που θα ενώσει τα τρία κέντρα της αρχαιότητας

Όλα τέλειωσαν: Σημειώματα αυτοκτονίας πασίγνωστων ανθρώπων που προκάλεσαν αίσθηση - Από τον Λιαντίνη στον Μποντλέρ