Lifestyle|10.05.2019 18:01

Τι έκανε η Ριάνα όταν όλες οι διάσημες φωτογραφίζονταν στο Met Gala; (pics)

Newsroom

Η ανεπίσημη βασίλισσα του ετήσιου Met Gala, στο Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης της Νέας Υόρκης, σνόμπαρε την εκδήλωση, αλλά σχολίασε στο Instagram ποια ήταν η αγαπημένη της εμφάνιση της βραδιάς (και ήταν η Άννα Γουίντουρ, διευθύντρια της Vogue).

Όλοι αναρωτήθηκαν που ήταν η Ριάνα και πως μπόρεσε να είναι απούσα. Αν και ποτέ δεν έκανε καμία επίσημη δήλωση σχετικά με το γιατί έχασε το γκαλά, η τραγουδίστρια της R&B και ποπ και επιχειρηματίας αποκάλυψε στους θαυμαστές της στο Instagram πού ήταν και τι έκανε.

Αντί να συγχρωτίζεται με διασημότητες ντυμένες χάμπουργκερ ή πολυέλαιος (Κέιτι Πέρι) και Μπάρμπι (Κέισι Λι Μασγκρέιβς) η Ριάνα σέρφαρε στο Διαδίκτυο. 

Περίπου στις 8:30 μμ τη Δευτέρα το βράδυ, όταν έγινε φανερό ότι η σταρ δεν θα έφθανε στο γκαλά, κάποιος έγραψε στο Twitter «η Rihanna στο σπίτι παίζει με το μακιγιάζ». Από τις εκατοντάδες αναρτήσεις εκείνη τη νύχτα, το μάτι της RiRi έπεσε στη συγκεκριμένη. Το αποτύπωσε και το ανάρτησε στο Instagram μαζί με μια φωτογραφία των προϊόντων της Fenty Beauty και τη λεζάντα "met ball 2019", πράγμα που σημαίνει ότι στην πραγματικότητα ήταν στο σπίτι είχε άλλες ασχολίες που είχαν να κάνουν με τα προϊόντα της.

T

Στις ιστοσελίδες διεθνών περιοδικών μόδας αλλά και στο δικό της Instagram κυριαρχούν φωτογραφίες από τις αξέχαστες εμφανίσεις της στο Met Gala, τις προηγούμενες χρονιές. Στο περσινό γκαλά του Ινστιτούτου Κοστουμιών του Met με θέμα "Ουράνια Σώματα: Μόδα και Καθολική Φαντασία" φόρεσε δημιουργία Maison Margiela που θύμιζε τα άμφια του Πάπα.

Το 2017 το θέμα ήταν το έργο της avant garde σχεδιάστριας του οίκου Comme des Garcons, Rei Kawakubo και η τραγουδίστρια εμφανίστηκε με τουαλέτα Comme des Garçons. Το 2015 το θέμα ήταν η Κίνα και η Rihanna εμφανίστηκε με κίτρινη τουαλέτα Guo Pei, με μία από τις μακρύτερες ουρές που εμφανίστηκαν ποτέ στο Met Gala.

 
T
T

Η Ριάνα και ο όμιλος LVMH λανσάρουν ένα νέο εμπορικό σήμα στη μόδα

Ο γαλλικός όμιλος πολυτελών ειδών LVMH ανακοίνωσε σήμερα ότι θα λανσάρει λίαν προσεχώς --τον Μάιο ή τον Ιούνιο μαζί με την ντίβα της ποπ Ριάνα ένα νέο εμπορικό σήμα στη μόδα πολυτελείας που θα συνδυάζει πρε-α-πορτέ και δερμάτινα είδη υπόδησης και αξεσουάρ, με έδρα το Παρίσι. Ο όμιλος LVMH, στον οποίο ανήκουν 70 εμπορικά σήματα, ανάμεσά τους οι οίκοι μόδας Dior, Louis Vuitton, Fendi και Givenchy, και «η Ρόμπιν Ριάνα Φέντι συνεργάζονται για την ίδρυση ενός νέου οίκου μόδας με είδη πολυτελείας», διευκρινίζει σε ανακοίνωση ο όμιλος του γάλλου επιχειρηματία Μπερνάρ Αρνό.

«Το νέο εμπορικό σήμα υλοποιεί το όραμά του για τη μόδα, τόσο σε σχέση με τις δημιουργίες του στο πρε-α-πορτέ, στην υπόδηση και στα αξεσουάρ, όσο και σε σχέση με τις επιλογές του στη διανομή και την επικοινωνία». Είναι ο πρώτος οίκος μόδας που δημιουργείται από το μηδέν στους κόλπους του LVMH έπειτα απ' αυτόν του Κριστιάν Ντελακρουά το 1987. Ο οίκος θα διευθύνεται από μια γυναίκα --κάτι που επίσης συμβαίνει για πρώτη φορά στον όμιλο-- η οποία θα «του δίνει την καλλιτεχνική έμπνευση». Γεννημένη στα νησιά Μπαρμπάντος, η 31 ετών σταρ, ιδιοκτήτρια της πετυχημένης φίρμας αθλητικής ένδυσης Fenty, είναι λάτρης των ντεφιλέ μόδας --κυρίως αυτών του Κριστιάν Ντιορ --και έχει αποδειχτεί μια ανήσυχη και διορατική σχεδιάστρια.

Εκτός από τα αθλητικά ρούχα Fenty, η Ριάνα συνέβαλε στην αύξηση των πωλήσεων της Puma όταν ήταν η διευθύντρια του δημιουργικού τμήματος της εταιρίας. Η τραγουδίστρια διαθέτει ήδη στην αγορά τη δική της σειρά εσωρούχων και είναι πλέον μια ισχυρή προσωπικότητα με επιρροή, καθώς έχει τους θαυμαστές της και επτά εκατομμύρια χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που την ακολουθούν. «Ο Μπερνάρ Αρνό μου έδωσε τη δυνατότητα να αναπτύξω χωρίς καλλιτεχνικούς περιορισμούς έναν οίκο μόδας στον χώρο των ειδών πολυτελείας. Δεν μπορούσα να φανταστώ καλύτερο εταίρο τόσο σε σχέση με τη δημιουργικότητα όσο και με την επιχειρηματικότητα. Ανυπομονώ να παρουσιάσω τις δημιουργίες μας», δήλωσε η Ριάνα, όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Met GalaΡιάνα