Moto | 19.10.2023 08:10

Triumph Thruxton Final Edition: Έκδοση περιορισμένης παραγωγής

Κώστας Γκαζής
Σετ φωτογραφιών, σύρετε προς τα αριστερά

Η έκδοση Final Edition της Triumph Thruxton, αποτελεί την ολοκλήρωση του κύκλου για το cafe racer μοντέλο που έκανε το ντεμπούτο του το μακρινό 1964, μέσω του οποίου έγινε γνωστή στο ευρύ κοινό η ομώνυμη πίστα αγώνων ταχύτητας που βρίσκεται στο Hampshire. Το Thruxton Final Edition έρχεται βαμμένο στο Competition Green, έναν ειδικό χρωματισμό, ενώ συνοδεύεται και με πιστοποιητικό αυθεντικότητας, υπογεγραμμένο από την σχεδιαστική ομάδα και τον CEO της Triumph, Nick Bloor. 

Το ιστορικό Thruxton έχει στο ιστορικό του πολλές αγωνιστικές δάφνες, συμπεριλαμβανομένου και ενός podium lock-out στο Isle of Man TT του 1969! Η σύγχρονη εκδοχή του εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 2004, βασιζόμενο τότε στη γυμνή Bonneville, με αερόψυκτο δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα. Από το 2016 όμως, το Thruxton μετενσαρκώθηκε σε μια δυνατή cafe-racer με κινητήρα 1.200 κ.εκ., με την κορυφαία έκδοση R να διαθέτει πιρούνι της Showa, αμορτισέρ πίσω της Ohlins και φρένα της Brembo. Τρία χρόνια αργότερα εμφανίστηκε η επόμενη έκδοση, Thruxton RS που παραμένει στη γκάμα της βρετανικής εταιρείας μέχρι σήμερα. 

Σύμφωνα με τις δηλώσεις της Triumph, το Thruxton Final Edition αποτελεί το τελευταίο κεφάλαιο της ιστορίας του ονόματος Thruxton, χωρίς όμως να διευκρινίζει αν θα υπάρξει κάποιος αντικαταστάτης, στην συγκεκριμένη κατηγορία. 

Ουσιαστικά, το Thruxton Final Edition είναι ένα Thruxton RS με άλλο χρώμα. Έτσι, ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 1.200 κυβικών διατηρεί την απόδοση των 105 ίππων στις 7.500 στροφές και την ροπή των 11,5 χιλιογραμμόμετρων στις 4.250 στροφές. Το πιρούνι είναι το BPF (big piston) της Showa, ενώ πίσω υπάρχουν δύο πλήρως ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Ohlins. 

Στον τομέα της πέδησης, η Brembo συνεργάζεται με την Nissin. Έτσι, μπροστά έχουν τοποθετηθεί δύο δισκόφρενα 310mm με ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων M50 της Brembo, ενώ πίσω ο δίσκος 220mm συνεργάζεται με δαγκάνα δύο εμβόλων της Nissin. Στον στάνταρ εξοπλισμό ανήκει και το ABS, με τα ηλεκτρονικά να περιλαμβάνουν επίσης traction control το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί, καθώς και τρία προγράμματα οδήγησης (Sport, Road, Rain). 

Το Competition Green συνδυάζει το πράσινο με το μαύρο, με χρυσές λεπτομέρειες και μία ασημί “go faster” ρίγα, η οποία διατρέχει το πάνω μέρος του ρεζερβουάρ. Το Thruxton Final Edition αναμένεται να βρίσκεται στο επίσημο δίκτυο αντιπροσώπων της Triumph την άνοιξη του 2024, ενώ για την ελληνική αγορά η τιμή του δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί -στις υπόλοιπες αγορές κοστίζει περί τα 1.000 ευρώ παραπάνω από τη βασική RS.

μοτοσικλέταειδήσεις τώρα