Norton Motorcycles - Ετοιμάζει γκάμα ηλεκτρικών μοτοσυκλετών
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Η άνοδος της ηλεκτροκίνησης και η στροφή του καταναλωτικού κοινού σε προϊόντα μικροκινητικότητας, οδήγησε τη βρετανική κυβέρνηση στην απόφαση να υιοθετήσει μία πιο επιθετική πολιτική, με σκοπό την ενίσχυση της πράσινης ανάπτυξης.
Με αυτή την προοπτική δημιούργησε το πρόγραμμα Advanced Propulsion Centre (APC) 19, ένα κρατικό πρόγραμμα επιδοτήσεων. Μέσω αυτού, οι εταιρείες μηχανοκίνητων οχημάτων λαμβάνουν σημαντικά οικονομικά κεφάλαια προκειμένου να στραφούν στην έρευνα και ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών μετακίνησης, πιο φιλικών στο περιβάλλον.
Αυτό το πρόγραμμα αποτέλεσε την αφορμή για τη Norton Motorcycles να ξεκινήσει ένα νέο project με την ονομασία «Zero Emission Norton». Με αυτό, η Norton εισέρχεται στον καινούργιο για αυτήν τομέα της ηλεκτροκίνησης.
Οι στόχοι όμως δεν περιορίζονται στην δημιουργία μίας ηλεκτροκίνητης μοτοσυκλέτας ή μίας πλατφόρμας με διάφορα μοντέλα. Αντιθέτως, όπως η ίδια η εταιρεία δηλώνει, αποσκοπεί στην διατήρηση ατόφιας της φιλοσοφίας και του DNA της Norton, κάτι που θα επιτύχει μέσω του design. Αυτός θα είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της όλης προσπάθειας.
Σκοπός της είναι να προσφέρει «αγωνιστικές επιδόσεις» συνδυασμένες με «τουριστική αυτονομία». Αρκετά φιλόδοξο πλάνο, αν αναλογιστεί κανείς το βάρος και την αυτονομία που -μέχρι σήμερα τουλάχιστον- έχουν οι ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες όπως επίσης και της υπάρχουσας τεχνογνωσίας. Αυτός είναι και ο λόγος που η εταιρεία είναι πρόθυμη να προσφέρει χρόνο και πόρους στην ανάπτυξη ελαφρύτερων και πιο αποδοτικών μπαταριών.
Η εταιρεία αναφέρει πως για την επιτυχία του project, πρόκειται να συνεργαστεί με ειδικούς του χώρου όπως οι Delta Cosworth, HiSpeed Limited, Formaplex Technologies, M&I Materials, INDRA όπως και με το Πανεπιστήμιο του Warwick (WMG). Μία τακτική παρόμοια με αυτή που έχει υιοθετήσει και η άλλη αγγλική εταιρεία που αποπειράται την είσοδό της στην ηλετκροκίνηση, η Triumph.
Κάθε μία από τις παραπάνω εταιρείες θα έχει συγκεκριμένο ρόλο σε αυτή τη συνεργασία, ανάλογα με τις γνώσεις της. Έτσι, η Delta Cosworth θα σχεδιάσει τις μπαταρίες των μοτοσυκλετών, ενώ η HiSpeed Limited τους κινητήρες. Η κατασκευή σύνθετων υλικών αποτελεί το πεδίο δράσης της Formaplex, με την INDRA να αναλαμβάνει τους φορτιστές και την M&I Materials να επιφορτίζεται με την υποστήριξη στην εφαρμογή διηλεκτρικών λιπαντικών. Τέλος το WMG θα προσφέρει την επιστημονική του κατάρτιση πάνω σε προβλήματα και ζητήματα που αφορούν το λογισμικό, τις μπαταρίες και όπου αλλού χρειαστεί.
Όπως φαίνεται, με τα μέχρι τώρα στοιχεία, η εταιρεία έχει ένα αρκετά φιλόδοξο στόχο, ο οποίος θα χρειαστεί και χρόνο και χρήμα για την υλοποίηση του. Παρ’ όλ’ αυτά, η εταιρεία δεν έχει -τουλάχιστον για την ώρα- σκοπό να διακόψει την παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης.
Σκηνικό πόλωσης πριν τις κάλπες - Γιατί η κυβέρνηση ανεβάζει τους τόνους και θυμίζει το 2015
Συστάσεις Ερντογάν προς Έλληνες ναυτιλομένους… ψηφοφόρους: «Αλλάξτε την κυβέρνησή σας»
H Ελένη Φουρέιρα είναι «Poli_Ploki»: Όσα εξομολογείται στο ethnos.gr για τα νέα της τραγούδια
Κακοκαιρία διαρκείας τις ημέρες των Χριστουγέννων: Πού χτυπούν τα φαινόμενα τις επόμενες ώρες - Οι περιοχές που θα ντυθούν στα «λευκά»
Επίθεση στο Μαγδεμβούργο: Σε επιφυλακή οι Αρχές στην Αθήνα - Τα έκτακτα μέτρα ασφαλείας που λαμβάνονται
ΕΦΕΤ: Συμβουλές και οδηγίες στους καταναλωτές για ασφαλή εορταστικά γεύματα
Χρήστος Μάστορας: Τα δύσκολα παιδικά χρόνια, το λάθος στην ελληνική ταυτότητα και οι αναμνήσεις με τη γιαγιά του
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr