Θεσσαλονίκη City break: Οι ομορφιές της πόλης σε 72 ώρες (pics + video)
Ντέπη ΧιωτοπούλουΜε στόχο την αύξηση της μέσης διάρκειας παραμονής των επισκεπτών στη Θεσσαλονίκη και με θέμα τη γνωριμία με την πόλη σε 72 ώρες, η Marketing Greece ‘τρέχει’ την καμπάνια, προβάλλοντας το ιδιαίτερο μείγμα εμπειριών που προσφέρει η πόλη στον επισκέπτη, με κεντρικούς άξονες τον πολιτισμό και τη γαστρονομία, αλλά και ξεχωριστές προτάσεις για μοναδικές κοντινές εξορμήσεις.
Η καμπάνια που υλοποιήθηκε το μήνα Νοέμβριο, ‘τρέχει’ από την Wanderlust Greece, το πρώτο Digital Travel Show που σχεδίασε και υλοποιεί η Marketing Greece.
Tαξίδεψε στη Θεσσαλονίκη, αποτύπωσε τη μοναδικότητα της πόλης και ανέδειξε τα χαρακτηριστικά εκείνα που την καθιστούν ιδανικό προορισμό για διακοπές μικρής διάρκειας - City Break.
Ο Λευκός Πύργος, η Aνω Πόλη, η πλατεία Αριστοτέλους και η διάσημη παραλία της. Τα δημοφιλή σημεία που αποτυπώνουν το πολιτισμικό της μωσαϊκό και την ιστορία της. Οι κοντινές εξορμήσεις στον Oλυμπο και στη Βεργίνα. Η γαστρονομία, η νυχτερινή ζωή, o οινοτουρισμός. Ο παλμός της, οι άνθρωποι, οι στιγμές της που γίνονται δικές μας. Αυτή είναι η Θεσσαλονίκη, μια πόλη γεμάτη εκπλήξεις, στην οποία σας ξεναγούν οι wanderlust παρουσιαστές Yabatravellers μέσα από το νέο video της καμπάνιας.
«Η Θεσσαλονίκη είναι μια πόλη που έχει τη δυνατότητα να ανταποκριθεί με επιτυχία στα ζητούμενα ενός City Break προορισμού και να προσφέρει πραγματικά ξεχωριστές εμπειρίες στον επισκέπτη της. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι, που μέσα από την καμπάνια Wanderlust Greece και το νέο video έχουμε την ευκαιρία να προβάλλουμε με σύγχρονο τρόπο τον χαρακτήρα και την πολυμορφία της Θεσσαλονίκης. Το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της ταινίας που δημιουργήθηκε είναι η αισθητική της. Βασιζόμενοι σε επιτυχημένες διεθνείς πρακτικές στο χώρο του travel video και υιοθετώντας καινοτόμους τρόπους κινηματογράφησης, δημιουργήσαμε ένα εντυπωσιακό video που αντιπροσωπεύει τη σύγχρονη εικόνα της πόλης» αναφέρει η CEO της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα.
Η πόλη που αγαπάς να επισκέπτεσαι
Από την πλευρά της η Αντιπεριφερειάρχης της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης & Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου δήλωσε σχετικά: «Η επένδυση στην digital προβολή της Θεσσαλονίκης αποτελεί, από τριετίας, κυρίαρχη δράση και επιδίωξη του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης. Το βίντεο της καμπάνιας παρουσιάζει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την τουριστική μας πολυφωνία και αποκαλύπτει τους λόγους γιατί αυτή η πόλη «είναι η πόλη που αγαπάς να επισκέπτεσαι».
Να σημειώσουμε ότι η καμπάνια της Θεσσαλονίκης, που διήρκεσε συνολικά 40 ημέρες, συμπεριλαμβάνοντας και ενέργειες διατήρησης ενδιαφέροντος στα Social Media του Discovergreece.com, σημείωσε περισσότερα από 3,5 εκατομμύρια Social Media Reach και πάνω από 180.000 Social Media Engagement. Παράλληλα, κατά τη διάρκεια του Digital ταξιδιού δημιουργήθηκε πλήθος πρωτότυπου φωτογραφικού υλικού, το οποίο βρίσκεται online στο site της Wanderlust Greece.
Η καμπάνια Wanderlust Greece | Thessaloniki υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης.
Δείτε εδώ το video.
- Η... απώλεια βιντεοληπτικού υλικού «εξαφανίζει» τους υπεύθυνους για τα Τέμπη - Τα κραυγαλέα λάθη που στοιχειώνουν τη δικογραφία
- ΕΣΥ: Αλλαγές στον νόμο Κεραμέως για την επιλογή στελεχών στο δημόσιο ετοιμάζει η κυβέρνηση - Τι είπε ο Άδωνις Γεωργιάδης
- Οι πρώτες κινήσεις της κυβέρνησης μετά τη διαγραφή Σαμαρά - Τέλος στα σενάρια για πρόωρες κάλπες
- Πού θα ταξιδέψουν οι Έλληνες φέτος τα Χριστούγεννα; Πού κυμαίνονται οι τιμές και τι ισχύει για το εξωτερικό