Γιουβέντους το αστέρι των social media: Πρώτο ιταλικό brand, ξεπέρασε και τον οίκο Gucci!
NewsroomH Γιουβέντους, η Μεγάλη Κυρία του ιταλικού ποδοσφαίρου, είναι πλέον και η πιο δημοφιλής ιταλική μάρκα της χώρας στο instagram! Με 40,5 εκατομμύρια ακολούθους στη δημοφιλή πλατφόρμα, ξεπέρασε τον οίκο Gucci, που έχει 40,3 εκατομμύρια ακόλουθους και είναι το νέο αστέρι της Ιταλίας στα social media.
«Είναι το αποτέλεσμα μιας δεκαετούς ψηφιακής εξέλιξης, που πέρασε από την αλλαγή του λογότυπου το 2017. Έχουμε επανατοποθετήσει το σήμα μας σε έναν ευρύτερο χώρο, όπως η τέχνη, η μόδα, ο σχεδιασμός, ο τρόπος ζωής», σχολίασε στη Gazzetta dello Sport, ο επικεφαλής του εμπορικού τμήματος της Γιούβε, Τζόρτζιο Ρίτσι.
Όλα πάντως άλλαξαν με την μεταγραφή του Κριστιάνο Ρονάλντο, που είναι ο βασιλιάς του Instagram σε όλο τον κόσμο με 227 εκατομμύρια ακόλουθους! Ως τότε η Γιουβέντους είχε 10 εκατομμύρια ακόλουθους και η άφιξη του Πορτογάλου σούπερ σταρ άλλαξε τα δεδομένα και βοήθησε την ιταλική ομάδα να αναπτυχθεί και να φτάσει στην κορυφή.
Η Γιουβέντους βρίσκεται συνολικά στην 70η θέση σε όλο τον κόσμο ως brand, πίσω από εταιρίες όπως το National Geographic, η Nike, η Μπαρτσελόνα, η Ρεάλ Μαδρίτης, η Victoria's Secret, το Champions League, η NASA, το NBA και η Marvel.
- Η... απώλεια βιντεοληπτικού υλικού «εξαφανίζει» τους υπεύθυνους για τα Τέμπη - Τα κραυγαλέα λάθη που στοιχειώνουν τη δικογραφία
- ΕΣΥ: Αλλαγές στον νόμο Κεραμέως για την επιλογή στελεχών στο δημόσιο ετοιμάζει η κυβέρνηση - Τι είπε ο Άδωνις Γεωργιάδης
- Οι πρώτες κινήσεις της κυβέρνησης μετά τη διαγραφή Σαμαρά - Τέλος στα σενάρια για πρόωρες κάλπες
- Πού θα ταξιδέψουν οι Έλληνες φέτος τα Χριστούγεννα; Πού κυμαίνονται οι τιμές και τι ισχύει για το εξωτερικό