Αθλητισμός | 22.07.2020 17:52

Ένας Θεσσαλονικιός μετρ του marketing έγινε στέλεχος του ΝΒΑ στην Ευρώπη

Θοδωρής Φελάνης

Ο Γιάννης Αϊβάζογλου -τελειόφοιτος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, με μεταπτυχιακές σπουδές στις Διεθνείς Επιχειρηματικές και Οικονομικές Δραστηριότητες του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, με καταγωγή από τη Θεσσαλονίκη- έγινε ο πρώτος Έλληνας που αναλαμβάνει υψηλόβαθμη θέση στελέχους στο ΝΒΑ.

Ο κ. Αϊβάζογλου ανέλαβε αρμοδιότητες «Head of Fan Engagement and Direct–To-Consumer» σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή. Ο Θεσσαλονικιός που διαθέτει ένα βαρύ βιογραφικό ως «digital media executive» και θεωρείται μετρ του μάρκετινγκ, ουσιαστικά αναλαμβάνει την ευθύνη να διατηρήσει και να αυξήσει την δυναμική του ΝΒΑ στις συγκεκριμένες περιοχές.

Αυτό αποτελεί ένα δείγμα του πώς αντιλαμβάνονται στο καλύτερο πρωτάθλημα του κόσμου το θέμα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Το ΝΒΑ ενδιαφέρεται όχι μόνο να συντηρήσει αλλά να αναπτύξει τη διεισδυτικότητά του σε κάθε γωνιά του πλανήτη με απώτερο στόχο την αύξηση της δημοτικότητας του και φυσικά το κέρδος.

Ο κ. Αϊβάζογλου διαθέτει 15ετη προϋπηρεσία στους κλάδους της ψυχαγωγίας και των τηλεπικοινωνιών. Το ενημερωτικό δελτίο Τύπου του ΝΒΑ αναφέρει: «Διετέλεσε Αντιπρόεδρος Marketing και Analytics για το Eurosport, όπου ηγήθηκε όλων των προσπαθειών της εταιρείας για την απόκτηση νέων συνδρομητών και την διατήρηση των υπολοίπων σε γραμμικές και ψηφιακές πλατφόρμες σε διεθνές επίπεδο.

Πριν από το Eurosport, ήταν Διευθυντής Μάρκετινγκ στο ezbob, μια κορυφαία fintechstart-up με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο και κατείχε επίσης ηγετικούς ρόλους στην Sky και την T-Mobile International». Θα εδρεύει στο γραφείο του NBA στο Λονδίνο και θα αναφέρεται στον Ralph Rivera, Διευθύνοντα Σύμβουλο του NBA EME.

«Ο ρόλος του Γιώργου θα μας βοηθήσει να ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο την αγάπη του κόσμου και να δημιουργήσουμε νέες ευκαιρίες για την προσέγγιση της επόμενης γενιάς φιλάθλων σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή», δήλωσε ο Ρ. Ριβιέρα.

«Με περισσότερους από 60 Ευρωπαίους παίκτες και με αριθμό-ρεκόρ παιχνιδιών που θα μεταδοθούν στην τοπική prime timeζώνη, δεν υπάρχει καλύτερη στιγμή να είσαι Ευρωπαίος φίλαθλος του NBA. Ανυπομονώ για την επανεκκίνηση της σεζόν ώστε να πάμε την αλληλοεπίδραση των φιλάθλων με το παιχνίδι στο επόμενο επίπεδο», δήλωσε ο κ. Αϊβάζογλου.

NBAMarketing Greece