Παναθηναϊκός: Εξώδικο για τη διαφήμιση με τα airfryer - «Είναι ντροπιαστικό»
NewsroomΜια διαφήμιση που προβάλλεται τις τελευταίες ημέρες στην τηλεόραση, έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις από τους οπαδούς του Παναθηναϊκού, ενώ πλέον και ο Ερασιτέχνης ΠΑΟ κινείται νομικά υπογραμμίζοντας πω η διαφήμιση υποκινεί τη βία. Συγκεκριμένα ο Ερασιτέχνης Παναθηναϊκός ανακοίνωσε ότι θα αποστείλει εξώδικο στην εταιρεία για να αποσυρθεί η διαφήμιση.
Η διαφήμιση που προκάλεσε αντιδράσεις
Η διαφήμιση του air-fryer Izzy, της εταιρίας Μπενρουμπή, έχει δύο πρωταγωνιστές, με γυρισμένη την πλάτη που φορούν εμφανίσεις που παραπέμπουν σε Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό (στο σορτσάκι του ενός φαίνεται το τριφύλλι, ενώ δεν γίνεται ορατό το σήμα των ερυθρόλευκων) και κοιτώντας το air-fryer, ακολουθεί ο εξής διάλογος.
- Κι εσύ για το Air-fry Izzy;
- Έμαθες ότι ψήνει δύο διαφορετικά φαγητά ταυτόχρονα και ήρθες έτσι;
- Ναι, νομίζω ότι ψήνει πολύ καλά τους… γαύρους. Με λίγο λαδάκι.
- Άσε ρε. Που να δεις πως ψήνει τους… λαγούς. Θα γλύφεις τα δάχτυλα σου.
- Τι λες ρε;
Αφού είμαστε όλοι διαφορετικοί, γιατί να τρώμε όλοι τα ίδια;
Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος εκφράζει την έντονη δυσαρέσκεια του για τη διαφήμιση γνωστής εταιρείας που προάγει ξεκάθαρα τη βία.
Η προβολή του σποτ του air-fryer Izzy, της εταιρίας Μπενρουμπή που δείχνει δύο χαρακτήρες με γυρισμένη πλάτη να συνομιλούν, να χτυπάει ο ένας τον άλλον, και να εκφράζονται μέσω οπαδικής αργκό για να μπορέσει να προσελκύσει κόσμο, βάζει με τον τρόπο της το δικό της λιθαράκι στην έξαρση των πράξεων βίας.
Είναι ντροπιαστικό εν έτει 2024 ο τρόπος προσέλκυσης πελατών για ένα προϊόν να γίνεται με αυτόν τον τρόπο σε δημόσια θέα, τη στιγμή που οι επίσημοι θεσμικοί φορείς δίνουμε μάχη για την καταπολέμηση της βίας.
Η «πονηριά» μάλιστα του διαφημιστή (και από όλους όσους πέρασε αυτό το έκτρωμα) είναι σε πολλαπλά επίπεδα ,πέραν της τραγικότητας του όλου concept.
Φροντίζει λοιπόν ο… δημιουργός αυτής της αθλιότητας επιμελώς ο ένας τύπος (ο ερυθρόλευκος) να χαρακτηρίζεται με προσωνύμιο που είναι ανεκτό και να το χρησιμοποιούν ακόμα και ΜΜΕ που πρόσκεινται στην ομάδα που υπονοεί η διαφήμιση, χωρίς φυσικά να φαίνεται το σήμα της ομάδας.
Στον αντίποδα η πράσινη φιγούρα αναφέρεται με έναν χαρακτηρισμό που εκτοξεύουν οι οπαδοί όλων των ομάδων, προς τους αντιπάλους τους, θέλοντας να αναφερθούν ξεκάθαρα σε πράξεις βίας, με την έννοια ότι είναι οι… χαμένοι της υπόθεσης.
Εκτός αυτού η συγκεκριμένη μορφή παίρνει… Παναθηναϊκό χαρακτήρα και φαίνεται ξεκάθαρα το έμβλημα της ομάδας.
Ως εκ τούτου ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος θα αποστείλει εξώδικο στην εταιρεία για προσβολή εμβλήματος και για υποκίνηση βίας και ζητά να αποσυρθεί η συγκεκριμένη διαφήμιση.
Σε αντίθετη περίπτωση ο Σύλλογος θα προβεί σε όλες τις απαραίτητες νομικές ενέργειες».
- ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλειας της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ των ανεξαρτητοποιήσεων Τζάκρη και Πούλου και οι κινήσεις των στρατοπέδων
- ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
- Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
- Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά