Formula 1: Ακυρώθηκαν οι δύο Ferrari του Χάμιλτον και του Λεκλέρκ στην Κίνα!
Τα μονοθέσια της Σκουντερία είχαν παρατυπίες🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋ 🗣️ Ανοικτό για σχολιασμό

Το γκραν πρι της Κίνας είχε μία απρόσμενη εξέλιξη για τις Ferrari που ακυρώθηκαν λίγο μετά την ολοκλήρωση του αγώνα για το πρωτάθλημα της Formula 1. Ο Σαρλ Λεκλέρκ και ο Λιούις Χάμιλτον, οι οποίοι τερμάτισαν στην πέμπτη και την έκτη θέση αντιστοίχως, αποκλείστηκαν καθώς τα μονοθέσιά τους κόπηκαν στον τεχνικό έλεγχο. Το ίδιο συνέβη και με τον Πιερ Γκασλί, που τερμάτισε στην ενδέκατη θέση.
Οι αποκλεισμοί έφεραν ανακατατάξεις στη βαθμολογούμενη δεκάδα καθώς στην πέμπτη θέση ανέβηκε ο Έστεμπαν Οκόν της Haas, στην έκτη ο Κίμι Αντονέλι της Mercedes. O Άλεξ Άλμπον με τη Williams βρέθηκε στην έβοδμη θέση, ο Όλιβερ Μπέρμαν με Haas στην όγδοη, Λανς Στρολ με την Aston Martin στην ένατη και ο Κάρλος Σάινθ με τη Williams στη δέκατη.
Η SF-25 του Λεκλέρκ βρέθηκε να ζυγίζει κάτω από το κατώτατο όριο των 800 κιλών που προβλέπουν οι κανονισμοί, ενώ στο μονοθέσιο του Χάμιλτον, εντοπίστηκε μεγαλύτερη φθορά στο πίσω μέρος του δαπέδου από τα επιτρεπόμενα όρια.
«Μετά τον αγώνα, το μονοθέσιο νούμερο 16 [Λεκλέρ] ζυγίστηκε και το βάρος του ήταν 800,0 kg, το οποίο είναι το ελάχιστο επιτρεπτό βάρος σύμφωνα με το Άρθρο 4.1 των Τεχνικών Κανονισμών. Καθώς η εμπρός αεροτομή είχε υποστεί ζημιά (η απολεσθείσα πτέρυγα ανακτήθηκε και ζυγίστηκε μαζί με το μονοθέσιο), το αυτοκίνητο ζυγίστηκε ξανά με μια επίσημη εφεδρική εμπρός αεροτομή του μονοθεσίου 16, με συνολικό βάρος 800,5 kg.
Στη συνέχεια, τα καύσιμα αποστραγγίστηκαν και αφαιρέθηκαν 2,0 λίτρα. Το μονοθέσιο ζυγίστηκε ξανά στις ζυγαριές της FIA (με την επίσημη εφεδρική εμπρός αεροτομή του μονοθεσίου 16) και το βάρος του ήταν 799,0 kg. Η βαθμονόμηση των ζυγαριών επιβεβαιώθηκε και πιστοποιήθηκε από την ομάδα.
Σημειώνεται ότι η εφεδρική εμπρός αεροτομή ήταν 0,2 kg βαρύτερη από την κατεστραμμένη που χρησιμοποιήθηκε στον αγώνα. Καθώς το βάρος του μονοθεσίου βρέθηκε 1,0 kg κάτω από το ελάχιστο όριο που απαιτείται από το Άρθρο 4.1 των Τεχνικών Κανονισμών, το ζήτημα παραπέμπεται στους αγωνοδίκες για εξέταση».
Για τη Ferrari του Χάμιλτον σημειώνεται ότι «οι καταγεγραμμένες τιμές ήταν 8,6 mm (αριστερή πλευρά – LHS), 8,6 mm (κεντρική γραμμή του μονοθεσίου), 8,5 mm (δεξιά πλευρά – RHS). Δεδομένου ότι αυτές οι τιμές είναι χαμηλότερες από το ελάχιστο απαιτούμενο πάχος των 9 mm, όπως ορίζεται από το Άρθρο 3.5.9 e) των Τεχνικών Κανονισμών, το ζήτημα παραπέμπεται στους αγωνοδίκες για εξέταση».
Η βαθμολογία των οδηγών
Mε τα νέα δεδομένα η γενική κατάταξη των πιλότων έχει ως εξής:
- Νόρις 44
- Φερστάπεν 36
- Ράσελ 35
- Πιάστρι 34
- Αντονέλι 22
- Άλμπον 16
- Οκόν 10
- Στρολ 10
- Χάμιλτον 9
- Λεκλέρκ 8
Πώς προκλήθηκε ο σεισμός στη Μιανμάρ - Γιατί κατέρρευσε ουρανοξύστης 1.000 χλμ μακριά;
«Αυτός ο σταθμάρχης ήταν άπειρος. Είχα προειδοποιήσει»: Νέο συγκλονιστικό ηχητικό ντοκουμέντο από την τραγωδία στα Τέμπη
Νέες διαδηλώσεις για την φυλάκιση του Εκρέμ Ιμάμογλου: «Ποτέ μη χάνετε την ελπίδα - Tο έθνος θα κερδίσει»
Πόσο νερό πρέπει να πίνουμε - Τι κινδύνους έχει η υπερβολική κατανάλωση
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr