Σίσσυ Χρηστίδου: Έκλεισε μία πετυχημένη σεζόν για το «Έλα Χαμογέλα» στο OPEN
NewsroomΗ πρωινή ψυχαγωγική εκπομπή του Σαββατοκύριακου στο OPEN, «Έλα Χαμογέλα» με τη Σίσσυ Χρηστίδου, έκλεισε τη σεζόν με επιτυχία και με τα ποσοστά της στους πίνακες τηλεθέασης να είναι συνεχώς ανοδικά.
Η εκπομπή και τον μήνα Ιούνιο ήρθε πρώτη στις γυναίκες 25-44, σημειώνοντας μέσο όρο τηλεθέασης 18,7%, με 2,2 μονάδες διαφορά από το δεύτερο πρόγραμμα. Το «Έλα Χαμογέλα» κέρδισε το γυναικείο κοινό 25-44 και κατά το δεύτερο μισό της σεζόν (Ιανουάριος 2021- Ιούλιος 2021), σημειώνοντας μέσο όρο τηλεθέασης 18,6%, καταλαμβάνοντας και πάλι την πρώτη θέση.
Διαβάστε επίσης: Σίσσυ Χρηστίδου: Το φινάλε της εκπομπής και η «απάντηση» στον Δημήτρη Ουγγαρέζο
Αυξημένα ήταν τα ποσοστά της εκπομπής και στο σύνολο και στο δυναμικό κοινό σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, σημειώνοντας αύξηση 27,2% στο σύνολο και 20,5% στο δυναμικό κοινό. Ειδικά στις γυναίκες 45-64 το ποσοστό της αύξησης ήταν 33%.
Με πλούσιο και έγκυρο ρεπορτάζ αλλά και με αγαπημένους καλεσμένους το «Έλα Χαμογέλα» με την Σίσσυ Χρηστίδου, μας κράτησε την καλύτερη συντροφιά κλείνοντας δυναμικά τη σεζόν.
Μόνικα Μπελούτσι: Ποζάρει για πρώτη φορά με την 16χρονη κόρη της - «Η Ντέβα μου μοιάζει πολύ»
Σάκης Κατσούλης: Ο νικητής του Survivor εξομολογείται «Πάντα ήθελα να ζήσω αυτό το μεγάλο όνειρο»
Ηλίας Μπόγδανος για τελικό Survivor: Τίποτα δεν είναι δεδομένο - Το καταλαβαίνεις όταν τα χάσεις όλα
Ραφαέλα Καρά: Έφυγε από τη ζωή η διάσημη Ιταλίδα σταρ
Μαριαλένα Ρουμελιώτη: «Είμαι πολύ στεναχωρημένη για ό,τι έχω δημιουργήσει στον Γιώργο Λιβάνη»
- Έρχεται «Μεγάλος Αδελφός» για τα αυθαίρετα: Drones, ψηφιακές πλατφόρμες και τεχνητή νοημοσύνη θα εντοπίζουν τα κτίσματα χωρίς άδεια
- Πώς διαβάζουν τις δημοσκοπήσεις στην κυβέρνηση: Για ποια θέματα χτυπά «καμπανάκι»
- Ένα βήμα πριν τη δημοσιονομική παράλυση οι ΗΠΑ - Καταψηφίστηκε η πρόταση Τραμπ για αύξηση του ορίου του χρέους
- Αυτές είναι οι πιο χριστουγεννιάτικες πόλεις στον κόσμο