Το κοινό ψήφισε: Οι κερδισμένοι και οι χαμένοι της φετινής τηλεοπτικής σεζόν
Αλέξης ΜίχαςΉταν μια χρονιά έντονου ανταγωνισμού, με τους ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς να επενδύουν σαφώς περισσότερα χρήματα σε σχέση με τις προηγούμενες σεζόν όχι τόσο στην daytime ζώνη (από νωρίς το πρωί έως την έναρξη των κεντρικών δελτίων ειδήσεων), όσο κυρίως στην prime time (ζώνη υψηλής τηλεθέασης) αλλά και στη late night (νυχτερινή ζώνη με ώρα έναρξης πριν από τα μεσάνυχτα) για την παραγωγή προγράμματος.
Η μεγάλη έρευνα του «TV Έθνος» με βάση τα επίσημα στοιχεία τηλεθέασης της εταιρείας μετρήσεων Nielsen αφορά ψυχαγωγικά προγράμματα που παρουσιάζουν δημοφιλή πρόσωπα στο τηλεοπτικό κοινό. Η χρονική περίοδος που διερευνήθηκε είναι από την έναρξη κάθε εκπομπής για την τρέχουσα σεζόν μέχρι και τις 15 Μαΐου και αφορά στο σύνολο του κοινού.
ΑΝΤ1
Η Φαίη Σκορδά αποδεικνύεται σταθερή αξία στο τηλεοπτικό χρηματιστήριο της πρωινής ζώνης. Ήδη η παρουσιάστρια οδεύει προς την ανανέωση του συμβολαίου της με το κανάλι για ακόμη δύο χρόνια. Από την έναρξη της σεζόν μέχρι και τις 15 Μαΐου ο μέσος όρος τηλεθέασης του «Πρωινού» στο σύνολο του κοινού ήταν 17,7%, που αντιστοιχεί σε 243.000 τηλεθεατές.
Στη μεσημεριανή ζώνη, το κανάλι προβάλλει δύο τηλεπαιχνίδια: το «Rouk Zouk» που παρουσιάζει η Ζέτα Μακρυπούλια και το «Still Standing» με τη Μαρία Μπεκατώρου. Το πρώτο μέχρι τα μέσα Μαΐου είχε μέσο μερίδιο τηλεθέασης 19,3% (468.000 θεατές) και το δεύτερο 20,3% (571.000 θεατές). Τα δύο παιχνίδια συνεχίζουν και τη νέα σεζόν.
Στο πρώτο μισό της σεζόν, προβλήθηκε ο δεύτερος κύκλος του ριάλιτι επιβίωσης «Nomads» σημειώνοντας μέσο μερίδιο τηλεθέασης 16,1%, που αντιστοιχεί σε 687.000 τηλεθεατές. Δημοφιλές πρόγραμμα αποδείχθηκε ο πέμπτος κύκλος του «Your Face Sounds Familiar» που παρακολούθησαν κατά μέσον όρο 1.083.000 τηλεθεατές, με το μέσο μερίδιο τηλεθέασης του προγράμματος να διαμορφώνεται στο 24,8%.
Στη νυχτερινή ζώνη, το «Τhe 2night show» με οικοδεσπότη τον Γρηγόρη Αρναούτογλου από την έναρξή του μέχρι και τις 15 Μαΐου είχε μέσο όρο τηλεθέασης 12,7% στο σύνολο του κοινού, που αντιστοιχεί σε 320.000 θεατές. Ο δημοφιλής παρουσιαστής θα είναι στον ΑΝΤ1 και τη νέα σεζόν.
ΑLPHA
H Σταματίνα Τσιμτσιλή έχει ήδη ανανεώσει το συμβόλαιό της με τον κανάλι της Κηφισιάς για την επόμενη σεζόν. Το «Happy Day» από την έναρξή του μέχρι και τις 15 Μαΐου είχε μέσο μερίδιο τηλεθέασης 15,6%, που αντιστοιχεί σε 212.000 τηλεθεατές.
Ενεργό συμβόλαιο με τον Alpha μέχρι και το καλοκαίρι του 2020 έχει η Ελένη Μενεγάκη. Το μέσο μερίδιο τηλεθέασης του μεσημεριανού ψυχαγωγικού μαγκαζίνο «Ελένη» στο σύνολο του κοινού διαμορφώνεται στο 13,9% και κατά μέσον όρο 277.000 τηλεθεατές συντονίζονται τα μεσημέρια στη συχνότητα του Alpha. Δεν έχει ακόμη ξεκαθαριστεί αν ο Χρήστος Φερεντίνος θα συνεχίσει του χρόνου με το «Deal» ή θα παρουσιάσει κάποιο νέο τηλεπαιχνίδι. Όσον αφορά στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, μέχρι τις 15 Μαΐου είχε μέσο μερίδιο τηλεθέασης 20,3% (600.000 τηλεθεατές).
Με υψηλή τηλεθέαση κλείνει η σεζόν για την εκπομπή «Πάμε πακέτο» και τη Βίκυ Χατζηβασιλείου, το συμβόλαιο της οποίας λήγει στον Alpha στα τέλη Ιουνίου. Το πρόγραμμα κατέγραψε μέσο μερίδιο τηλεθέασης 24% (1.000.000 τηλεθεατές). Εξάλλου, 394.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν κατά μέσον όρο τη βραδινή εκπομπή «Μετά τα μεσάνυχτα» της Ελεονώρας Μελέτη, που μεταφράζεται σε μέσο μερίδιο τηλεθέασης 19,4%. Η εκπομπή συνεχίζεται και την επόμενη τηλεοπτική σεζόν.
Διαβάστε ακόμα:
- Αποκλειστικό: Η απάντηση της Βίκυς Χατζηβασιλείου για τη συνεργασία με τον Alpha
- 8 λέξεις: Οριστικά εκτός Alpha μένει η νέα σειρά του Ανδρέα Γεωργίου
OPEN
Και την επόμενη σεζόν θα καλημερίζει τους πρωινούς τηλεθεατές του καναλιού της Παιανίας η Κατερίνα Καινούργιου. Από την έναρξη της εκπομπής μέχρι και τις 15 Μαΐου ο μέσος όρος τηλεθέασης του «Ευτυχείτε!» διαμορφώθηκε στο 9,8% (139.000 τηλεθεατές).
«Έλα χαμογέλα!» θα λέει και του χρόνου στους τηλεθεατές η Σίσσυ Χρηστίδου. Από την έναρξή του μέχρι και τα μέσα του μήνα το πρωινό ψυχαγωγικό μαγκαζίνο του Σαββατοκύριακου σημείωσε μέσο μερίδιο τηλεθέασης 9,9% στο σύνολο του κοινού (187.000 θεατές).
Κανονικά στο πόστο του και τη σεζόν 2019- 2020 θα βρίσκεται και ο Νίκος Μουτσινάς «παρέα» με τους απογευματινούς τηλεθεατές του Open. Το μέσο μερίδιο εκπομπής του «Για την παρέα» διαμορφώθηκε μέχρι τις 15 Μαΐου σε 12,5% (316.000 τηλεθεατές). Αξίζει να σημειωθεί πως τα ποσοστά τηλεθέασης των τριών εκπομπών σημειώνουν διαρκώς ανοδική πορεία τόσο στο σύνολο όσο και σε επιμέρους κατηγορίες κοινών.
Διαβάστε ακόμα:
- My Greece: Συνεχής άνοδος στην τηλεθέαση
- Κατερίνα Καινούργιου: Σε συνεχή άνοδο τα νούμερα της εκπομπής «Ευτυχείτε»
- To X Factor σηκώνει αυλαία: Ξεκινούν οι auditions
- «Για την παρέα»: Αυτή η εβδομάδα ήταν μια από τις καλύτερες του Μουτσινά
STAR
Τους πρωινούς τηλεθεατές του καναλιού της Κηφισιάς θα καλημερίζουν και την επόμενη τηλεοπτική σεζόν η Κατερίνα Καραβάτου, ο Κρατερός Κατσούλης και η παρέα τους. Από την έναρξη της εκπομπής μέχρι και τις 15 Μαΐου το πρωινό ψυχαγωγικό μαγκαζίνο «Στη φωλιά των Κου Κου» σημείωσε μέσο μερίδιο τηλεθέασης 11,5% (157.000 τηλεθεατές).
Διπλό ρόλο στο πρόγραμμα του σταθμού θα συνεχίσει να έχει του χρόνου η Βίκυ Καγιά με το «Shopping Star» και τον νέο κύκλο του «Greece’s Next Top Model». Όσον αφορά στο μεσημεριανό real life παιχνίδι μόδας, μέχρι τις 15 Μαΐου είχε μέσο μερίδιο τηλεθέασης 20,8% στο σύνολο του κοινού (543.000 θεατές). To «GNTM 1» έκλεισε με μέσο μερίδιο τηλεθέασης 18% (809.000 τηλεθεατές).
Υψηλά ποσοστά τηλεθέασης σημείωσε για ακόμη μία χρονιά ο «Τροχός της τύχης» με τον Πέτρο Πολυχρονίδη. Μέχρι τις 15 Μαΐου σημείωσε τηλεθέαση 19,1%, που αντιστοιχεί σε 601.000 τηλεθεατές. Δημοφιλέστερο πρόγραμμα του Star για τη σεζόν 2018-2019 αναδεικνύεται το «MasterChef». Από την έναρξή του μέχρι τις 15 Μαΐου ο μέσος όρος τηλεθέασης του ριάλιτι μαγειρικής διαμορφώθηκε στο 22% (995.000 τηλεθεατές).
Διαβάστε ακόμα:
- Νικητής MasterChef 3 - Μανώλης Σαρρής: Ειλικρινής, αλλά με «μαγειρική έπαρση»
- Κατερίνα Καινούργιου: Σε συνεχή άνοδο τα νούμερα της εκπομπής «Ευτυχείτε»
ΣΚΑΪ
Το «My Style Rocks» πιθανόν συνεχίζει για ακόμη έναν κύκλο την επόμενη σεζόν στον ΣΚΑΪ, σίγουρα χωρίς παρουσιάστρια την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου. Όσον αφορά στην τηλεθέαση του προγράμματος τη σεζόν 2018-2019 έκλεισε με μέσο μερίδιο τηλεθέασης 15,1% και 447.000 τηλεθεατές (συμπεριλαμβάνονται τα ημερήσια επεισόδια, τα βραδινά Gala και ο τελικός). Η σεζόν για το βραδινό «Ελλάδα έχεις ταλέντο» έκλεισε με μέσο μερίδιο τηλεθέασης 22,5% (945.000 θεατές).
Δημοφιλέστερο πρόγραμμα του καναλιού του Φαλήρου στον τομέα της ψυχαγωγίας αναδεικνύεται το «The Voice», το οποίο επίσης συνεχίζεται την επόμενη σεζόν. Το μέσο μερίδιο τηλεθέασης του talent show διαμορφώθηκε στο 25,4%, που αντιστοιχεί σε 1.069.000 τηλεθεατές. Το συμβόλαιό του με τον ΣΚΑΪ για τη συνέχιση του «Στην υγειά μας ρε παιδιά» έχει ήδη ανανεώσει ο Σπύρος Παπαδόπουλος. Μέχρι τις 15 Μαΐου το μέσο μερίδιο τηλεθέασης της μουσικής εκπομπής στο σύνολο του κοινού διαμορφώθηκε στο 23,1% (847.000 τηλεθεατές).
Όσον αφορά στον τρίτο κύκλο του ριάλιτι επιβίωσης «Survivor Ελλάδα - Τουρκία» καταγράφει χαμηλότερα ποσοστά σε σχέση με τις προηγούμενες σεζόν. Το μέσο μερίδιο τηλεθέασης διαμορφώνεται μέχρι τις 15 Μαΐου στο 17,7%, που αντιστοιχεί σε 759.000 τηλεθεατές.
Στη νυχτερινή ζώνη του ΣΚΑΪ τα δύο βασικά προγράμματα είναι οι εκπομπές του Αντώνη Κανάκη που συνεχίζουν και την επόμενη σεζόν. Από την έναρξή τους μέχρι και τις 15 Μαΐου οι «Ράδιο Αρβύλα» είχαν μέσο μερίδιο τηλεθέασης στο σύνολο του κοινού 24,4% (662.000 τηλεθεατές), ενώ η τηλεθέαση του «Βινυλίου» διαμορφώθηκε στο 16,8% (320.000 θεατές).
Η νέα βραδινή εκπομπή του Θέμη Γεωργαντά «Αfter Dark» από την έναρξή της μέχρι και τα μέσα του μήνα είχε μέσο μερίδιο 10,1%, που αντιστοιχεί σε 188.000 τηλεθεατές.
- Μητσοτάκης από Βουδαπέστη για ελληνοτουρκικά: Η κανονικότητα πρέπει να είναι ζητούμενο στις σχέσεις γειτονικών χωρών
- «Υπάρχει ελευθερία για ανόητους στο Χ»: Η απάντηση της γερμανικής κυβέρνησης στον Έλον Μασκ
- Η μητέρα της Ειρήνης προσφεύγει στη δικαιοσύνη για να ερευνηθεί ο θάνατος της κόρης της - Ζητεί να συσχετιστούν οι δικογραφίες
- Παναγία των Παρισίων: Ήχησαν ξανά οι καμπάνες για πρώτη φορά μετά την πυρκαγιά του 2019