Ελλάδα|11.03.2023 05:45

Τέμπη: Το «κόλπο» των σταθμαρχών με τις βάρδιες και τις εικονικές υπερωρίες

Newsroom
Σετ φωτογραφιών, σύρετε προς τα αριστερά
Associated Press
Associated Press
Associated Press
Associated Press
Associated Press
Associated Press
Associated Press
Associated Press
Eurokinissi
Eurokinissi
Eurokinissi
Eurokinissi
Eurokinissi
Eurokinissi
Eurokinissi
Eurokinissi
Eurokinissi
Eurokinissi
Associated Press
Associated Press
Associated Press
Associated Press
Associated Press
Associated Press

Σε μια ακόμη αποκάλυψη για την τραγωδία στα Τέμπη και για την κατάσταση που επικρατούσε στο σταθμαρχείο της Λάρισας ένα από τα αίτια που οδήγησαν στο πολύνεκρο δυστύχημα προχώρησε η τηλεόραση του OPEN.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Άρη Κουτσιούκη, κοινό μυστικό φαίνεται ότι ήταν ότι τα 9ωρα των σταθμαρχών είχαν καθιερωθεί ως μόνιμο μπόνους για τους μόνιμους σταθμάρχες που το προηγούμενο διάστημα εργάζονταν σε ένα πολύ δύσκολο πρόγραμμα και η διοίκηση για να τους ανταμείψει είχε βάλει τη βάρδια τους 9ωρη παρόλο που κανονικά αυτή ήταν 8ωρη. Αυτό συνέβαινε για να παίρνουν οι εργαζόμενοι μία ώρα υπερωρία, δηλαδή περίπου 50 ευρώ έξτρα κάθε μήνα

Αυτό σήμαινε πως όταν άλλαζαν τη σκυτάλη εργασίας ο απογευματινός με τον βραδινό σταθμάρχη δεν συνέπιπταν μια ώρα σε κοινή βάρδια, όπως φαίνεται στο πρόγραμμα, διότι η υπερωρία τους ήταν εικονική.

Σημειώνεται ότι, ο 59χρονος προφυλακισμένος σταθμάρχης στην απολογία του αποκάλυψε ότι μέχρι τις 10 ήταν τρεις οι σταθμάρχες.

Τέμπη: Δύο φορές έστειλε ελλιπές τηλεγράφημα ο σταθμάρχης στο Intercity - Οι αγωνιώδεις ερωτήσεις του μηχανοδηγού για την πορεία του

Όπως αποκάλυψε στο OPEN ο δημοσιογράφος Αντώνης Τσολναράς, ο 59χρονος σταθμάρχης που έχει προφυλακιστεί έστειλε δύο φορές ελλιπές τηλεγράφημα προς τον μηχανοδηγό ενώ αδιαφορούσε για τις αγωνιώδεις ερωτήσεις του.

Το πρώτο τηλεγράφημά το έστειλε ο σταθμάρχης στον μηχανοδηγό όταν το τρένο ήταν έτοιμο να φύγει από τον σταθμό της Λάρισας και εκείνο ανέφερε χαρακτηριστικά: «Έχεις ελεύθερο μέχρι φωτόσημο εισόδου Νέων Πόρων».

Δύο λεπτά αργότερα και ενώ το τρένο εισερχόταν στο κλειδί 118, ο μηχανοδηγός κάλεσε με αγωνία τον σταθμάρχη και τον ρώτησε: «Λάρισα ακούει; Πάω καλά;». Ο σταθμάρχης έστειλε τότε στον μηχανοδηγό ακόμα μία φορά τηλεγράφημα με την ίδια λάθος εντολή.

Σύμφωνα με τον ρεπόρτερ του OPEN, ο μηχανοδηγός, προφανώς έχοντας αμφιβολία για το ότι βρισκόταν στην γραμμή καθόδου, ρώτησε μετά από μόλις δύο λεπτά «Λάρισα ακούει;» για να ρωτήσει αμέσως μετά «Τι κάνει το 62: Πού πάει;». Ο σταθμάρχης απάντησε και μάλιστα με όχι τόσο ήρεμο τόνο «αφού σου είπα… Νέους Πόρους». Λίγα λεπτά αργότερα όμως θα ερχόταν η μοιραία σύγκρουση.

ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

σταθμάρχηςΤέμπηειδήσεις τώρασύγκρουση τρένωνσύγκρουση