Οικονομία
|
20.04.2023 20:10
Online αγορές: Τι ψώνισαν οι Ελληνες το Πάσχα - Ποιο προϊόν είχε 800% αύξηση
NewsroomΤην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στις online αγορές κατά την περίοδο πριν το Πάσχα (1-16/4/2023) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (9-24/4/2022) κατέγραψε του Skroutz. Σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέχθηκαν, ο παραγόμενος τζίρος των καταστημάτων στο Skroutz Marketplace για την εξεταζόμενη περίοδο του 2023 σημείωσε αύξηση κατά 12,76% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022.
Διαβάστε περισσότερα στο imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
- Πώς εξερράγησαν ταυτόχρονα χιλιάδες βομβητές που προκάλεσαν το λουτρό αίματος στο Λίβανο; Τα σενάρια και η οργή της Χεζμπολάχ
- ΕΟΠΥΥ: Οι δύο γυναίκες που «αποκάλυψαν» το κύκλωμα των παράνομων συνταγογραφήσεων – Οι καταγγελίες που έφεραν τις εξελίξεις
- Θεσσαλονίκη: Σοκάρει γιος θύματος του οδηγού που παρέσυρε ζευγάρι και το 2χρονο παιδί τους - «Ζητούσε και τα ρέστα»
- Ναρκωτικά, όπλα και πάνω από 1.000 μπουκάλια λιπαντικού βρέθηκαν στο σπίτι του ράπερ Diddy